PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

نشناختن خواهرم در پشت تلفن

سلام دیروز 4شنبه ساعت 10:50 صبح از خاب که بیدار شدم رفتم تو سایت دانشگاه تا ببینم نمرم اومده یا نه . این درسو خیلی خوب خونده بودم ولی سوالاش خیلی عجیب و غریب بود و چندتا از تست هاهم غلط بود و با این تفاسیر اصلا امید به قبولی نداشتم اما وقتی وارد سایت شدم دیدم که 1نمره ی خوب از تستی ها گرفتم باورم نمیشد رفتم نمره ی مت و دیدم ، اونم همینطور خیلی خوب شده بود همون لحظه خاهرم به گوشیم زنگ زد و منم اونقد خوشحال بودم که نشناختمش و به روش معمول احوال پرسی گفتم : حالتون خوبه ، خانواده خوب هستن؟ خاهرم که کلی تعجب کرده بود گفت: پت حواست کجاست منم . اما من بازم پرسیدم شما؟؟؟

خاهرمم که کار فوری داشت عصبانی گفت : من ــــــ هستم. بعد من ماجرارو بهش گفتم و ...

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر اس ان 26 شهریور 1388 ساعت 11:19 http://www.cry3.blogsky.com

سلام دوست من
خوبی؟
وبلاگتون خیلی عالیه. من خوشم اومده ازش. مطالبش برام جالبن . به من هم سر بزنید و از آپ های من استفاده کنید. اگه دوست دارید به وبلاگم سر بزنید و روی یکی از تبلیغات کلیک کنید. و توی یه نظر بهم بگید که روی کدومشون کلیک کردید.
راستی دوست دارم لینکتون کنم لطفا بهم بگید با چه اسمی دوست دارید لینک بشید.

بازم از لطفتون ممنونم.

سلام
مممنون از لطفت.حتما سر میزنم
با اسم خاطرات

پوریا 26 شهریور 1388 ساعت 12:41 http://mohebinemonji.blogfa.com

سلام
من یک دانشجو از قشر متوسط هستم که به لطف خدا و با کمک سی ان 3 دارم یک پول دار واقعی میشم. شما هم اگر علاقه مندید بدون هیچ سرمایه ای پول دار شوید، به وبلاگ من سری بزنید و روی لینک «ماهیانه 500 هزار تومان درآمد تضمینی داشته باشید» کلیک کنید و بقیه ی کارها رو خیلی راحت انجام بدید. مطمئن باشید ضرر نمی کنید

[ بدون نام ] 26 شهریور 1388 ساعت 16:19

سلام
خدا رو شکر که نمره ی خوبی گرفتیم

سلام
یعنی نمره اینقدر خوشحالتون می کن؟ چه خوب...
همیشه شادکام باشی.

سلام
بله چون تو درس خوندن خیلی تلاش می کنم و موقع امتحانا خیلی اذیت می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد