PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

دعوت به مشهد

قرار بود دانشگاهمون ببره مشهد،اسممونو نوشتیم.البته تو لیست ذخیره ها چون جا پر شده بود.هیچ امیدی هم برای اینکه جا خالی شه نداشتیم.اون روز من برای بر پایی نمایشگاه شهدا کمک می کردم.بهم زنگ زدن و گفتن تو و دخترعموت می تونید بیاید اما برای مت جا نبود.پنج سال بود که امام رضا منو نطلبیده بود(باور دارم که شهدای عزیزمون مزدم و داده بودند)اما من بدون مت ....دو روز قبل از اینکه راه بیفتیم به سرپرست زنگ زدم و کلی خواهش کردم.وقتی اصرار زیاد منو دید بالاخره راضی شد.اما شرط گذاشت که سر کمبود جا نق نزنیم و ما هم قول دادیم که سختیشو خودمون تحمل کنیم.دو تا اتوبوس بودیم که هر دو پر بودند.برای مت یه زیرانداز برداشتیم و مت کف اتوبوس نشست اما از اونجایی که امام رضا خودش طلبیده بود و کریمه برای شام که ایستادیم یکی از بچه ها از سرپرست اجازه گرفت و رفت توی ماشین دوم که دوستاش اونجا بودن و راضی شد روی کف اتوبوس بشینه . زیر اندازو به اون دختره دادیم و مت هم روی صندلی کنار ما نشست.

نظرات 6 + ارسال نظر
فریده 30 شهریور 1388 ساعت 12:06 http://bandarlengeh.blogsky.com

حرفات یه جورایی شیرینه به دل آدم میشینه
راستی راجع به مت هم توضیح بده؟ کیه؟
موفق باشی

مت یکی از دوستای خیلی خوبمه که تو دانشگاه با هم آشنا شدیم . البته برام مثل یه خاهر میمونه.

سلام...
زیارت قبول...
اگه امام رضا به طلبه....نمی دونی چطوری به اونجا می رسی.

با گفتتون موافقم

سامان 30 شهریور 1388 ساعت 13:09 http://comien.mihanblog.com

سلام
من یه دانشجو از قشر متوسطم که به لطف خدا و به کمک cn3 دارم یه پولدار واقعی میشم
شما هم اگه می خوای واسه هر تومنی که خرج میکنی کلی بالا و پایین نکنی و به ما بپیوندی، سری بهم بزن
http://comein.mihanblog.com
CN3 روشی نو برای کسب درآمد واقعی از اینترنت صد در صد تضمینی
.
.
.
.
بدون نیاز به کلیک کردن یا زیرمجموعه

همین...
هیچ نظری ندارید؟

مت 30 شهریور 1388 ساعت 14:31 http://zari-joon.blogsky.com

یادش بخیر وقتی داشتم خاطره مونو میخوندم کلی خندیدم خیلی خوش گذشت

امیر اس ان 31 شهریور 1388 ساعت 16:23 http://www.cry3.blogsky.com

سلام گل من خوبی؟

آپت رو خوندم عالی نوشتی. خوشم می آد که خوب مطلب رو می رسونی.

برای من هم دعا کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برات آرزوی موفقیت می کنم .ان شاء الله که بری مکه و کربلا.

بازم سلام خانمی

احوالات؟

اگه دوست داری منو با اسم وبلاگم بلینک.
راستی یه زحمتی برات دارم اونم اینه که هر بار اومدی تو وبلاگم روی یه دوه از تبلیغات کلیک کن.

یه چیز دیگه ... اگه این تاییدی رو از روی نظراتت بردای .می توم بیشتر بزات نظر بذارم چون این تاییدیه اعصاب منو بهم می ریزونه دیگه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد