PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

اشتباه رفتن به کلاس

این خاطره ای که امروز میخام بنویسم برای اکثر دانشجوها اتفاق افتاده .

استاد درس طراحی الگوریتم ما با استاد نظریه زبان های رشته مهندسی کامپیوتر یکی بود. کلاس نظریه تا ساعت 2 بود و کلاس ما از ساعت 2 شروع می شد. اون روز من و مت زود رسیدیم دانشگاه و اصلا حواسمون به ساعت نبود. در کلاس و زدیم و وارد شدیم، همه با تعجب نگاه می کردند، آخه آخرای کلاس بود، ما هم دیدیم همه ی بچه ها ناآشنا هستن، اما دوزاریمون نیفتاد. با کلی عذر خاهی رفتیم که بشینیم استادگفت: شما نظریه دارید؟ من به مت نگاهی کردم و تازه فهمیدیم که ماجرا از چه قراره. دوباره عذرخاهی کنان از کلاس بیرون آمدیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مت 2 مهر 1388 ساعت 10:32 http://zari-joon.blogsky.com

سلام گلم
خاطره ی خوبی بود خاطره ی سلام رو هم بزار

چشم گلم

سلام..
وقتی پت و مت با هم یه جایی میرن همین میشه دیگه..(شوخی)

فریده 2 مهر 1388 ساعت 12:10 http://bandarlengeh.blogsky.com

وای این اتفاق تا حالا فکر کنم یه 5/ 6 باری واسم افتاده باشه. واقعا آخر ضد حاله...

خاله 3 مهر 1388 ساعت 21:37

این اتفاق برای منم افتاده اما فقط یه بار اونم نه خیلی شدید که تابلو باشه اینم یه تجربس که که فک کنم باید توسن شما بدست بیاد بیشنهاد میکنم شماهم این کارو انجام بدین وقتی مطمئنید جایی دعوت نمیشید جالبه

چشم خاله جون .حتما(آیکون خنده)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد