PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

عید سادات

سلام...  

همونطوری که مت حدس زده بود. ۱شنبه عید سادات است و  

 

من هم یکی از سادات هستم.

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام و البته سلامی بسیار بسیار ویژه تر چون سید هم هستی...
خوشا به حالت.
یه تبریک ویژه اول بخاطر تولد امام علی النقی (ع)، و دوم تبریکی پیشاپیش بخاطر عید غدیر...
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک

عیدی باید بدیا...

سلام
واقعا ازت ممنونم که سر میزنی و نظر هم میدی...
خیلی خوشحال میشم وقتی نظراتتو میخونم.
نمیدونم چطوری ازت باید تشکر کنم... خیلی خیلی ازت ممنون بخدا، امیدوارم همیشه خندون باشی (چون خودم زیاد میخندم این دعای مورد علاقه ی منه!)

سلام...
منم از تو ممنونم که همیشه بهم سر می زنی
امیدوارم تو هم همیشه خندون باشی.چون خندیدن زیاد خصلت منم هست مخصوصا وقتی با مت هستم

س-ف 12 آذر 1388 ساعت 13:59 http://swan.blogsky.com

سلام خانوم خانوما
عیدتون مبارک!
عیدی فراموش نشه هاااااا
؛)

ممنون س عزیزم
چشم راستی توی دنیای مجازی چی می شه عیدی داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد