PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

سوتی در خرید عروسی

 

سلام دوستای گلم از تک تک تون ممنونم که بهم امید  

دادید و منم هر بار که کامنتاتونو می خوندم بی خیال تر می شدم. 

الانم حالم خیلی خوبه .  

اما امروز میخام سوتی هایی که تو خرید من و خواهرم 

دادیم رو بگم: 

اولی: عروس خانم ما خیلی بد پسنده(دیر پسنده) و تا  

پیراهن انتخاب کنه خیلی طول کشید . وقتی که  

بالاخره یه پیراهن پسندید داماد به خواهر بزرگم  

گفت پسندیدند؟خواهرم هم گفت: عروس ما خیلی بد پسنده  

نمیدونم با این بد پسندیش شما رو چرا انتخاب کرد. 

دومی: وقتی که داشتیم بلوز می خریدیم خواهر داماد  

یه بلوز رو انتخاب کرده بود برای عروس و فروشنده  

هم داشت باز می کرد که منم با حالتی گفتم  

«نه نه این اصلا قشنگ نیست اصلا بازش نکنید» وقتی  

متوجه شدم که خواهرش نظر داده فوری گفتم: 

«خوب حالا باز کنید شاید قشنگ باشه بدم نیست خوبه» 

نظرات 10 + ارسال نظر
alborz 24 آذر 1388 ساعت 19:06 http://www.alborzbox.com

با درود
چه کار کنیم تا بازدید وبلاگمون چند برابر بشه

((من هم مثل شما وبلاگ دارم.
حدود یکسال است که هر وقت فرصت می کنم آن را آبدیت میکنم.
اما دریغ از یک بازدید کننده.!!!!!!))

اینها مشکلاتی است که بیشتر وبلاگرها با آن مواجه هستند
من پیشنهادی دارم ، برای اینکه این مشکل حل بشه و همدیگر را راحت ترپیدا کنیم و یک اتحاد پایدار بر مبنای عدالت برقرار شود لینک وبلاگ خودرا در لینک باکس:
www.alborzbox.com
البرزباکس
ثبت نمائید.به خاطر اینکه روی سرور قوی نصب شده و کمتر غیر فعال میشه وزود هم لود می شه.
پس شما هم دست بکار بشین. و برید قسمت بالای لینک باکس
و روی قسمت لینک خودرا اضافه کنید کلیک کنید.
بعد کدی را که میده در قالب وبلاگتان بذارید.در صورتی که وبلاگ دارید کد را در انتهای ویرایش قا لب past کنید و بعد تایید و در صورتی که دارای وب سایت هستید کد را در صفحات اصلی و یا فرعی که قابلیت دریافت کد html را دارند pastنمایید
همش یک دقیقه وقت میبره ولی اثرش فوق العاده است.
امیدوارم بتونم با این پیشنهاد به شما کمک کرده باشم.
موفق باشید.
تذکر خیلی مهم:از ثبت لینک با عنوان مسائل غیر اخلاقی خوداری نمایید=لیست سیاه
اگر دوست داشتید به دیدن وب سایت من با نام البرز137 بیاید و آگهی رایگان در هر زمینه ای که دوست دارید درج کنید!.
آدرس : www.alborz137.com
وما را در وب سایت بازرگانی خود لینک و به ما ایمیل بزنید تا ما نیز شما را لینک کنیم **با نام تبلیغات رایگان نیازمندیهای البرز137**
ودر قسمت تماس با ما سایت به اطلاع ما برسانید
و اگر دارای وبلاگ هستید لینک ما را بنام ** آخرین اخبار املاک و مستغلات کشور** لینک و در قسمت نظر خواهی به اطلاع ما برسانید تا ما نیز شما را لینک کنیم
www.amlakealborz.blogfa.com
راستی اگر در زمینه ی املاک و مستغلات هم فعالیت دارید سایت
www.amlakealborzo.ir
هم یک سایت جامع و کامل است
باتشکر
منتظرتونیم

پرهام 24 آذر 1388 ساعت 19:07 http://www.parham-blog.blogsky.com

سلام وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری به وبلاگ منم سری بزن ونظر بده ممنون

سلام...
اومدم

محمد کمیل 24 آذر 1388 ساعت 20:31 http://kumail.blogsky.com

سلام.
عوضش سوتی هاتون تبدیل به یه خاطره میشه. مشکلی نداره که.

سلام...
نه چه مشکلی؟ و چون به خاطره تبدیل میشن این دو تا سوتی رو دوس دارم

http://www.niazmandi.com آگهی رایگان و تبلیغات رایگان در سایت نیازمندی ایران

سحر 25 آذر 1388 ساعت 09:20 http://sf22761.blogsky.com

خیلی با حال بود. کلی خندیدم

سلام
اولیه خیلی تابلو بود، دومیه خنده دار!!
راستی نظرات مارو میخونی بی خیال نشو، بی خیالی زیادم خوب نیست... منظور ما این بود که زیاد ناراحت نشی نه اینکه کلاً بی خیال بشی.
سوتیاتم خدایی قشنگ بود، باور میکنی اگه بگم دارم میخندمو واست مینویسم؟؟؟
حالا واقعاً عروسه دیر پسنده؟؟ منم خیلی دیر پسندم!! الان خیلی وقته دنبال یه تم خوشکل واسه وبلاگم هستم ولی تا حالا یه خوشکل پیدا نکردم!!

بای تا های

سلام...
دوست گلم منم فقط بی خیال این قضیه شدم وگرنه آدمی نیستم که بی خیال باشم
آره مهرداد جان عروس خانم ما دیر پسنده البته به پای دیر پسندی من نمی رسه
انشاءالله که یه تم خوشگل پیدا کنی

مت 25 آذر 1388 ساعت 15:16 http://zari-joon.blogsky.com/

یادش بخیر
ولی همه ی این سوتی ها به اندازه سوتی امروز من ضایع نبود چقدررررررررررررررررررررررررررر خجالت کشیدم

به اندازه سوتی حاج آقا که گفته بود فیس تو فیس که نبود آخه حاجی و چه به این اصطلاحات انگلیسی

دارا 25 آذر 1388 ساعت 16:53 http://happyguy.blogfa.com

سلام چطوری؟
سوتی چیز خوبیه من خودم استاد سوتی ام
اشکال نداره این ها همه خاطره میشه ولی
مراقب باش خولهر شوهر بازی واسه خواهرت در نیارن


ببین من سر انتخاب آهنگ وبلاگم واسه بعد از محرم گیج شدم
بیا بگو از آهنگ هایی که گفتم کدام بهتره
دوستام میگن بنیامین ؟؟؟؟؟!!!
خواهش میکنم بیا بگو
بای بای

باشه اومدم

دارا 25 آذر 1388 ساعت 19:37 http://happyguy.blogfa.com

همه به بنیامین رای دادند
آخر هم بنیامین شد

دارا 26 آذر 1388 ساعت 07:48 http://happyguy.blogfa.com

سلام چطوری؟
جوک های سری دوم رسید
بدو بیا

سلام خوبم اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد