PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

کلاس زبان

 

امروز کلاس زبان داشتیم خیلی خوش گذشت . من ومت  

کنار هم بودیم و طبق معمول کلی شیطنت کردیم .  

تو کلاس زبان هم ما به شیطنت معروفیم. استادمون  

یه فیلم گذاشت تا جملات رو براش بنویسیم یه لحظه یه شوی  

کوچولو رو نشان داد که من زدم زیر خندهو استادمونم  

بعد از من ، و گفت : خیالتون راحت اینجا از شو خبری نیست  

(البته با زبان انگلیسی میگفتیم)آخه حق فارسی صحبت کردن  

نداریم و همینم باعث خنده دار شدن لحظات مشترک من و مت میشه.

راستی اول فیلم یه آهنگ تکنو بود که ناخودآگاه مت هد زد جز  

من و یکی از بچه های کلاس کسی این حرکت مت رو ندید و همینم  

باعث شد که وقتی ما می خندیدیم بقیه با تعجب به ما نگاه میکردن.  

فیلم هم اونقدر سخت بود که همه باهم بعد از هر جمله می گفتیم 

 WHAAAAATTTTTTTTTT???????!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
MAT 22 بهمن 1388 ساعت 19:08 http://zari-joon.blogsky.com

دقیقن شده بودیم قل مراد که همش میگفت ها؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد