PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

دستشویی های open و...

سلام دوستان 

منMAT هستم میدونم که از آشنایی با من خوشحالید 

{آیکون کسی که اعتماد به نفسش لایه ی اوزون رو  

سوراخ کرده}پارسال این موقع ها بود که از طرف بسیج 

دانشگاه رفتیم مشهدوااااااااااااای که چقدر خوش گذشت  

از همه جالبترش دستشویی های توی راه بود نمی دونم  

چرا همشون اپن بودن یعنی مثلا قسمت شیشه خور  

در شیشه نداشت یا روی در البته قسمت بالای در یه  

پنجره کوچیک بدون شیشه داشت طوری که وقتی  

می ایستادی اشخاص بیرون که در حال انتظار بودن رو  

می دیدی من رفتم تو یکی از این دستشویی ها وقتی  

داشتم لباس می پوشیدم دیدم خانومه زل زده به من  

بعداز بس خجالت کشیدم برگشتم به خانومه گفتم  

ببخشیدا  یادش بخیر تازه بعضی از دستشویی ها  

درشون کامل شیشه ای بود که کلا نمیشداستفاده کرد. 

یادش بخیر بعد از این که رسیدیم هتل یه کم استراحت  

کردیم بعدحوصله مون سر رفت گفتیم بریم بیرون یکی  

پیشنهاد داد بریم با آسانسور زنگ طبقات بزنیم تا بیان  

بیرون میریم طبقه بعد تو یکی از این طبقات ملت همیشه  

حاضر در صحنه منتظر آسانسور بودن ولی ما بهشون راه  

ندادیم تازه آخر شبم رفتیم بیرون آدم برفی درست کردیم  

آدم برفیمون شبیه لولو ها شده بود آخه چشماشو  

تخم مرغ پخته که از صبحونه مون مونده بود  

گذاشته بودیم کلا خیلی باحال شده بود   

 

بعدن نوشت:یکی دیگه از وبلاگای من و PATعزیز                               خاطرات یک دانشجوی متقلبه اگه دوس داشتین سر بزنید{کلیک}

نظرات 4 + ارسال نظر
مهرداد 22 بهمن 1388 ساعت 22:32 http://manam-minevisam.blogsky.com

سلام
پس شما من هستی و البته مت شیطون!!

من شنیده بودم شیطنت کودک در کودکی نشان شخصیت والاش در بزرگسالیست (از امام کاظم (ع) ولی شیطنت در بزرگسالی رو تا حالا نه شنیده بودم و خیلی خیلی خیلی خیلی کم دیده بودم!!

به هر حال از دیدنت خوشحالم

سلام...
به علت اینکه مت رفته قشم من جواب این کامنت و میدم.
مت در کودکی هم خیلی خیلی شیطون بوده

محمد 23 بهمن 1388 ساعت 14:57 http://kumail.blogsky.com

سلام
چقدر شما پت و مت باحالید.

سلام...
خوب دیگه الکلی که اسممون پت و مت نیست

مهرداد 24 بهمن 1388 ساعت 01:28 http://manam-minevisam.blogsky.com

اول سلام

دوم رحلت پیغمبر رحمت و مهربونی ها، حضرت محمد (ص) و شهادت فرزند بزرگوار ایشون حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام رو بهت تسلیت میگم.

سوم اینکه چرا اسمتون پت و مت شد؟؟؟
چرا نزاشتی لورل و هاری یا تام و جری؟؟؟

من و مت عاشق عکسا و تم و ...کارتونی هستیم.به خاطر همین مسلما از لورل و هاری خوشمون نخواهد آمد . تام و جری هم که همه با جنگ و دعوا میشناسیمشون و اینم شکر خدا یک بار هم بینمون نبوده.
جدا از همه اینها اولین باری که شیطنت کردیم مت گفت مثل پت و مت شدیم .و اینکه اکثر کارامون مثل پت و مته.

پوریا 25 بهمن 1388 ساعت 16:03 http://littlepilot.blogfa.com

سلشم نوشته ی زیبایی بود خوشحال میشم به وبلاگ من سر به زنی و نظر دهی

سلام
باشه سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد