PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

تموم شدن امتحانای ترم دوم۸۸-۸۹

سلاااااااااااااااااااااااااااااام 

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاخییییییییییییییییششششش امتحانام تموم شد.  

ممنون از همه دوستایی که برام کامنت گذاشتن  و من رو فراموش نکردن

اما علت تاخیر ۲روزم : عروسی داشتیم و سرم خیلی شلوغ بود 

از طرفی نزدیکای عروسی خاهرمه و درگیر تهیه جهاز هستیم. 

اما کلی خاطره دارم که براتون بنویسم 

راستی تو این ترم دوتا امتحانای اولم خوب بود بقیه یکی از یکی بدتر  

مخصوصا آخری. دعا کنید پاس کنم . 

خدایا  فقط یه ۱۰ میخام (واقعا چقدر من بچه درس خونم)  

راستی جام جهانی فوتبالم که شروع شده و ایتالیا تیم مورد علاقم  

حذف شد که خیلی ناراحت شدم. کلا این دوره تیم های نام دار خوب  

بازی نمی کنن 

در آخر هم تولد حضرت علی رو  به همه و روز مرد رو به همه ی مردان 

 ایران زمین تبریک می گم

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد 5 تیر 1389 ساعت 11:16 http://kumail.blogsky.com

سلام



انشاءالله که همه امتحان ها رو پاس کنی.

در ضمن این عید بزرگ رو تبریک عرض می کنم

شاد باشی.

ایشاا... که پاس میشه!
تیم فقط آلمان. البته آلمان بدون بالاک اصلا آلمان نیست....

انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد