PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

دعوت برا مصاحبه

 

دیشب ساعت ۱ صبح بود که مت بهم زنگید و بعد از کلی  

حرف زدن بهم گفت پت ساعت ۳ شد بریم بخابیم . 

گوشیمو نگاه کردم و گفتم : برو بابا ساعتت اشتباس مگه   

چقد با هم حرفیدیم ساعت هنوز ۱:۴۰ است .مت گفت: 

«نه بابا دو تا ساعت دم دستمه ساعت ۳ ».باور نکردمو  

گفتم بذار ساعت پذیراییمونو ببینم . در اتاقمو باز کردمو دیدم  

بله ساعت ۳ . تازه دوزاریم افتاد که وقتی سیم کارتمو عوض   

کردم تنظیمات گوشیم بهم خورده .خلاصه خدافظی کردیم  

و رفتیم بخابیم . 

صبحم به لطف خاهر بزرگم ۸ صبح بیدار شدم(کلا عادت داره  

صبح زنگ بزنه خونمونو آدمو از خاب بلند کنه و بعد با اعتماد  

به نفس بالا هم بگه بسه . دیگه وقتش بود بیدار شی). 

یک ساعت پیش ساعت ۲:۱۵ مت بهم زنگید و گفت: 

« از شرکتی که براش فرم استخدامی پر کرده بودیم زنگ  

زدن که برم مصاحبه به تو زنگیدن؟»گفتم : «نه» توی همین  

حین بهم زنگیدنو گفتن فردا ساعت ۲:۳۵ برم برا مصاحبه . 

قرار گذاشتیم مت فردا صبح بیاد خونمونو با هم بریم . 

 دعا کنید جور بشه

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد 13 تیر 1389 ساعت 16:05 http://kumail.blogsky.com

انشاءالله که تو مصاحبه قبول بشین.

مرسی امیدوارم

ایشاا... جوره...
راستی سیمت اعتباری نیست؟؟ خوش بحالت بابا!!
من که به کسی نمیزنگم! فقط تک یا نهایتش اس !!!
با این اوصاف... شارژ تو گوشیم دووم نمیاره!!!
نمیدونم چرا اینقدر زود نموم میشه

انشاالله
چرا اعتباری همراه اوله .بد به حالم بابا
من میزنگم ولی خیلی شارژ مصرف می کنم.البته دیشب مت بهم زنگیده بود
چون این سیم اعتباری ها خیلی گرون حساب می کنن خدایی ۳دقیقه حرف می زنی ۳۰۰ تومن کم می کنه ایرانسل باشه که بدتر

سلام خوبین؟
اصلاً استرس نداشته باشین خیلی مسلط و ریلکس برین برا مصاحبه یه آهنگ لایت هم برا آرامش بزارین
انشالله جور میشه
بابا اینقدر به فکر پول سیم کارت و شارژش نباش مهم معنویات پول چرک کف دسته
انشالله با یع جعبه شیرینی برگردی
بای بای

بله خوب چرک کف دسته.البته برا من دیگه از فکر کردن گذشته چون فک زدن پشت تلفن و خیلی دوس دارم
قبول شدم اما نمی رم حالا یه آپ می کنم می گم چرا
با بای

ایراانسل اگه داخل شبکه زنگ بزنی ارزونتر!

نمیدونستم.باز اینجوری خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد