PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

تولد ۲۳ سالگیم مبارک

 

سلام امروز روز تولدمه

تولدم مبارک

اینم کیک تولدم  

امروز صبح رفتم خونه مت دنبالشو دیدم خانم خاب موندن 

بعد از آماده شدن ایشون (۳۵دقیقه) راه افتادیم. 

با مت رفتیم پیش سرپرست کارآموزی و ازش خاستیم  

برگمونو امضا کنه اونم لطف کرد و امضا کرد. دیگه از فردا  

راحتیم و نمی ریم. بعد رفتیم خونه مت و مت ماشین رو  

برداشت و با هم رفتیم برام کادو تولد بگیریم . فروشنده  

گفت: برای آقا یا خانم میخاید ؟مت گفت:خانم . بعد گفت:   

چند سالشه مت گفت: هم سن و سال خودمونه .بعداز 

چندلحظه مت گفت:برا این خانم میخام.(روز تولد مت من هم 

این کار و کردم و مت رو بردم تا خودش کادو تولدشو انتخاب کنه)

مت برام یه سگ تو سری خور گرفت.اونگده گشنهههههه. 

از سرش که می زنی با ناله پارس می کنه . اینم عکسش. 

مت جونم یه دنیا ممنون از اینکه به یادم بودی  

 

نظرات 8 + ارسال نظر

خوش به حالتون
من بیچاره باید 280 ساعت برم کارآموزی
کوتاه بیا هم نیستن

ای وای خیلی بده برای ما هم ۲۲۰ ساعت بود ولی ما ۱۰ روزه تموم کردیم اونم با خوش گذرونی تمام که خاطراتشو میذارم

محمد 20 مرداد 1389 ساعت 14:42 http://kumail.blogsky.com

به به مبارک باشه. انشاءالله یه عمر زندگی خوبی داشته باشی.

ممنون مرسی.انشاالله

سلااااااااااااااااااااااام
مبارک باشه هرچند دعوتمون نکردی گمونم اصفهانی باشی
انشاله2300000000000000ساله بشین
ببخشید اگر صفرهاش کمه

سلاااااااااام
مرررررررررسیییییییی.نه به خدا
انشاالله(امید به زندگی من خیلی خیلی بالاست)

مهرداد 21 مرداد 1389 ساعت 01:38 http://manam-minevisam.blogsky.com

مبااااااااااااااارککککککککککککککککککککککک!
تولدت مبارک!

راستی عجب سگی هستا!!! حیف تو سرش بزنی! نازش کنی بهتره!

مرسیییییییییی .ممنون
آره خدایی خیلی نازه

مهرداد 21 مرداد 1389 ساعت 01:59 http://manam-minevisam.blogsky.com

نظر قبلیم اومد؟؟؟
این اینترنت لعنتی قطع شد تا دکمه ارسالو زدم!!!

به هر حال... اینم کادو من:
http://www.birthdaycards.com/bc/birthday_cards/card_201_320.html

یکم لود شدنش طول میکشه.... ولی قشنگه!

ببببببله
اکشال نداره
ممنون مهرداد جان مرسی

مسافر کویر 21 مرداد 1389 ساعت 11:25

سلام
خوبین؟
نونوار کردم خوشحال میشم بیاین
بای بای

سلام
مرسی
مبارکهاومدم
بابای

سلام. مبارکه بحمدالله. از بابت راهنماییتون هم ممنون. من شما رو لینک خواهم کرد. برقرار باشید

ممنون
خاهش می کنم گلم
ممنون

MAT 29 مرداد 1389 ساعت 19:30

سلام گلم خاهش میکنم قابل تو رو نداشت عزیزم

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد