PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

حلول ماه مهربانی مبارک

 

سبدی دارم در دست

                   می روم سوی خدا

                                    یا علی می گویم

می روم تا درگه نور و امید

              تا به جایی که ملک ره نبرد

                                   می روم سوی خدا

                     سوی حق             سوی امید

چون قرارم امشب است

می روم تا که به من تازه براتی بدهند

                    می روم تا در رحم

                           می زنم در با اشک

                              و قسم می دهم او را از دل

                         به هم او

                         به محمّد

                         به علی

                         به فاطمه

                         به هر چهارده نور خدا

                         به قائم

                                    و به نور ...

                                        تا که مرا ره بدهد

                                                    به سوی نور

                                       به چشمه غسل ذنوب 

سبدم را به ملائک دادند

می برندش تا در ِ لطف خدا

حال ...

من منتظرم در ره عشق ...  

                  و دعا می کنم امشب همه را

                   زیر لب ذکر خدا می گویم

                   تشنگی را ز دهان دور کنم من با اشک 

                               به خدا بوی خدا می آید 

 

آری ...

     نور آمد

           و ملائک سبدم آوردند

                                   لبالب از رحم

                                         سرریز از نور و کرم 

و چه زیبا با نرگس فردوس پوشانیده شده

                          شکری می گویم به خدا

                                     می نوشم آب حیات

                        با دل و جان آن مبارک سحر آمد 

و ز گلدسته دل بانگ اذان می شنوم

                            نیست خدائی جز او ...

                            نیست خدائی جز او

آری

صبح شد

و سبکبال ز جا بر می خیزم به خدا 

 

منبع:tebyan.net 

 

بچه ها بیاید سر سفره ی افطار با زبون روزه و با  

حالت اضطرار برا ظهور آقامون دعا کنیم 

اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد 22 مرداد 1389 ساعت 05:45 http://kumail.blogsky.com

انشاءالله به امید ظهورش و نابودی نظام ظالمان...

التماس دعا

شاد باشید.

انشاالله
ممنون

مهرداد 23 مرداد 1389 ساعت 01:50 http://manam-minevisam.blogsky.com

التماس دعا دارم ازت تو این ماه....

و:

اللهم عجل لولیک الفرج

رمضان رو دوست دارم. حس خوبیه
شعرت خیلی زیبا بود
با یه آپ قشنگ منتظر حضورت هستم

آره واقعا ماه خیلی خوبیه
ممنون
اومدم

مهرداد 25 مرداد 1389 ساعت 01:47 http://manam-minevisam.blogsky.com

قالب جدید مبارک!!!
ولی چه رابطه ای هست بین قالب خرسی بلاگ اسکای و شما دوتا پت و مت؟؟؟

مررسی
به علت نایاب بود قالب این را انتخاب کردم باشد که شما دوست عزیز خوشتان بیاید
بابا خیلی وقته دنبال قالب پت و مت هستم پیدا نمیکنم . قالب قبلیم هم کناراش خیلی بهم ریخته و شلخته بود منم ناچارا این و انتخاب کردم

مهرداد 26 مرداد 1389 ساعت 02:37 http://manam-minevisam.blogsky.com

خدایی پیدا کردن قالب واسه بلاگ اسکای خداییش خیلی سخته!
قالباش کمه...

آره خدایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد