PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

ایام سوگواری شیر خدا تسلیت

تیغ بر فرق عدالت زده و خندیدند

خون به ابعاد غریبی علی پاشیدند 

زاغ‏ها از دل شب کنده و بر روز زدند

روز و شب، گوشه محراب به هم پیچیدند 

زخم بر سلسله باور و ایمان افتاد

همه افلاک از این زخم به خود لرزیدند 

شب پر از رخوت نامردی مردم گردید

آسمان، ماه، ستاره، همگی خوابیدند 

صبح، امّا دو سه تا کاسه شیر آوردند

کودکانی که علی را همه شب می‏دیدند 

هق هق چاه شناور شده در گریه نخل

همه از هم فقط از درد علی پرسیدند 

 

منبع:tebyan.net 

 

التماس دعا  

دعا برای ظهور آقامون یادتون نره

نظرات 7 + ارسال نظر

اَللّهُمَّ العَن قَتَلَةَ اَمیرَالمومنینَ".

باز امشب حق صدایم کرده است
وارد مهمان سرایم کرده است
باز معشوق سفره داری می کند
دعوت از عبد فراری می کند

التاس دعا...

مهرداد 9 شهریور 1389 ساعت 01:33 http://manam-minevisam.blogsky.com

بر شما هم این ایام تسلیت باید

التماس دعا

مسافر کویر 9 شهریور 1389 ساعت 05:20

در برج ولامهر جهان تاب علی(ع) است
در شهر علوم نبی باب علی(ع) است
از اول خلقت بشر تا امروز
مظلوم ترین شهید محراب علی(ع) است
التماس 2A

صاحب 10 شهریور 1389 ساعت 16:52 http://www.delkadeee.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگت خیلی باحاله راستی امروز تولدمه بیا و تبریک بگو تازه اگه خواستی بیا تبال لینک کنیم

ممنون
اومدم
من لینکیدمت

صاحب 11 شهریور 1389 ساعت 10:40 http://www.delkadeee.blogfa.com

سلام دوست خوبم ممنون که سر زدی باید بگم که من امروز دارم میرم محله خدمتم و تا شاید ۳۰ روز دیگه نباشم ولی به وبم یا و سر بزن مرسی

سلام
خاهش می کنم
موفق باشی

مهرداد 14 شهریور 1389 ساعت 01:43 http://manam-minevisam.blogsky.com

عجب موس عجیبی داریم تو وبت!!!!
از کس گذاشتی؟؟ با فایر فاکس میومدم هیچی معلوم نبود

از بهار ۲۰

مسافر کویر 14 شهریور 1389 ساعت 05:18

سلام
گفتی 14 شهریور آپ میکنی پس کو
من کاری ندارم که الان ساعت چنده اینا
من آپ میخوام
چه طور تونستی با احساساتم بازی کنی
فعلاً
بابای

سلام
خوب من الان از امتحان اومدم . خیلی هم بد دادم .خدا کنه پاس کنم.
باشه گیه نکن من برات امروز هرجور شده آپ می ذارم

بابای
راستی برام دعا کن پاس کنم من دیگه حوصله ندارم ایمن مهندسی آی تی ۲ رو دوباره بخونم ای خداااااااااااااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد