PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

شرمنده بابت بدقولی

سلام قول داده بودم که امروز آپ کنم . تو جواب کامنت پست قبل هم به مسافر کویر قول دادم اما شرمنده الان که داشتم با مت میحرفیدم دختر خواهرم زنگید و دیدم داره گریه میکنه و می گه خاله من دلم برات تنگ شده بیا خونه ما.مجبورم برم اونجا. 

به مت گفتم اون که باید دوستم داشته باشه  نداره باز حالا خدارو شکر یه بچه 6 ساله دوسم داره. 

البته اینم بگما خدا آدمو دوس داشته باشه کافیه. 

انشاالله فردا می آپم.

نظرات 12 + ارسال نظر
MyTheme 14 شهریور 1389 ساعت 19:00 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

سلام
باشه یه سر میزنم

مسافر کویر 14 شهریور 1389 ساعت 20:21

بهونه پشت بهونه
من آپ میخوااااااااااااااااااااااااااااااام


باشه

مسافر کویر 14 شهریور 1389 ساعت 20:22

ناقلاً کی میخوای دوستت داشته باشه؟
هان؟
شوخی کردم

مسافر کویر 14 شهریور 1389 ساعت 20:23

منم اینو بگما کاری ندارم فردا بعد سحری یمام آپ میخوام

بعد از سحححححححححححححر؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

مسافر کویر 14 شهریور 1389 ساعت 20:24

واااااااااااای
چرا همه نظراتت باید تایید بشن؟
خو من دارم مینظرم میخوام زیاد بنظرم باید هی ببندم باز کنم

آخییییی نازی حالا گریه نکن . خوب تقصیر این تبلیغاته دیگه

مسافر کویر 14 شهریور 1389 ساعت 20:24

تا فردا سحر
بای

مهرداد 15 شهریور 1389 ساعت 01:27 http://manam-minevisam.blogsky.com

دلش تنگ میشه گریه میکنه؟؟؟ عجب!!!

نه این به خاطر اینه که بچه های این دوره زمونه زیادب می فهمن و می دونن طرفشون رو چه چیزی حساسه

مهرداد 15 شهریور 1389 ساعت 01:28 http://manam-minevisam.blogsky.com

راستی... به این که بد قولی نمیگن که.
کاره دیگه... یه هو پیش میاد... واسه همه همینجوره.

آخه قبلش قول داده بودم.اما چه خوب که اینو بد قولی نمی دونی
بله خوب پیش میاد

مسافر کویر 15 شهریور 1389 ساعت 05:19

امروز شد و آپ نیومد
ای خدا من چه گناهی کردم گرفتار این قوم بد قول شدم
فقط 8 ساعتو 17 دقیقه و 43 ثانیه دیگه وقت داری آپ بذاری
وگر نه هرچه دیدی از چشم خودت دیدی
به هر حال آدم هرچی میبینه از چشم خودشه
منتظرم
بای

راس می گه دیگه . این پت دیگه شورشو در اورده
آره والا
وااااااااااااای تهدید

بای

مسافر کویر 15 شهریور 1389 ساعت 09:58

دختر چقدر میخوابی بلند شو آپ کن

آخه شب امتحان من فقط ۴۰ دقیقه خابیدم.آخیییییی بمیرم واسه خودم

مسافر کویر 15 شهریور 1389 ساعت 11:51

ای دنیا
خسته نشدی از این قدر خواب

الان دیگه می خام به مت بزنگمو حوادث اون روزی رو که می خام بذارمو با هم مرور کنیم و بعد بآپم البته انشاالله

مهرداد 16 شهریور 1389 ساعت 01:32 http://manam-minevisam.blogsky.com

امان از دست بجه های این زمونه!!

واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد