PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

میلاد آقا علی بن موسی الرضا مبارک

 

زائر بارانی ام آقا به دادم میرسی؟ 

بی پناهم خسته ام تنها به دادم میرسی؟  

گرچه آهو نیستم اما پراز دلتنگیم 

ضامن چشمان آهوها به دادم میرسی؟  

من دخیل التماسم را به چشمت بسته ام  

هشتمین دردانه ی زهرا به دادم می رسی؟ 

نظرات 2 + ارسال نظر

منم این روز رو تبریک عرض می کنم

ممنون

مسافر کویر 29 مهر 1389 ساعت 21:07

اااااااااااااااااااااااااااااااااااا
منم همین شهر رو نوشتم تو پی نوشته ام
شعر خوشگلیه
دعا کن باز بتونم برم دیدنش
دلم هواشو کردم

اااااااااااااااااااااااا چه جالب
انشاالله که قسمت شه بری. منم خیلی دلم هوایی شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد