PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

پیتزا زوری

هفته ی قبل که با مت داشتیم از دانشگاه بر میگشتیم. به مت گفتم بریم یه چیزی بخوریم.  

قرار شد بریم سیب زمینی بخوریم.مت گفت بریم ۳سوت من گفتم نه بریم پاسارگاد . پیاده روی سه سوت زیاده من حوصله ندارم تازه خیلی وقته نرفتیم پاسارگاد. تازه من هوس سالاد ماکارونی هم کردم. 

رفتیم پاسارگاد و قبل از این که سفارش بدیم از سر میز پاشدیم و رفتیم برا خودمون سالاد کشیدیم.به مت گفتم مت یادته اولا که میومدیم اینجا چقد خجالتی بودیم؟ مت هم سری به نشانه ی تایید تکون داد .  

اومدیم سر میز نشستیم و گارسون اومد و ما سفارش سیب زمینی دادیم. 

گارسون: نداریم. 

من ومت: پس چیز دیگه ای نمیخایم .  

گارسون:نمیتونید فقط سالاد انتخاب کنید. 

من و مت: نگاه به هم کردیم و دوباره به منو گاهی کردیم و گفتیم خوب چیپس و پنیر 

گارسون:نداریم. 

من و مت:خوب الان ساعت ۱۱ ما که گرسنمون نیست. 

مت:فک کنم میخان غذا گرونرو بندازن گردنمون 

من و مت:خوب چی دارین؟ 

گارسون:همه چی؟ 

پت:به مت می گم دوباره بگیم چیپس و پنیر 

من و مت:بابا ما گرسنمون نیست . ساعت ۱۱.  

مدیر رستوران ، کافی شاپ:خانما ما فقط سالاد نمیدیم 

گارسون:یه پیتزا مینی انتخاب کنید 

من و مت:ای واااااای اینو دیگه کجای دلمون جا بدیم.بابا میل نداریم.تازه نظرم میده 

گارسون:دیگه باید یه چیزی رو انتخاب کنید 

من و مت:در حالی که داریم از خنده روده بر میشیم یه مینی سفارش دادیم. 

گارسون:لبخندی حاکی از پیروزی زد و گفت چند دقیقه دیگه آماده میشه 

الان چهره ی من و مت مثل سیامک انصاری تو قهوه ی تلخه که داریم به دوربین نگاه می کنیم. 

مت : پت کاش مثل اولا خجالت می کشیدیم 

پت: 

پیتزا رو اورن و اونقد بد مزه بود که نتونستیم بخوریم.مت می گفت : ماشین حساب در بیاریم ببینیم چقد مونده.کلی خندیدیم طوری که دیگه کل رستوران به ما نگاه می کردن. 

اومدیم که بیایم بیرون به صاحبش گفتم آقا از این به بعد قوانینتون و بنویسید و اطلاع رسانی کنید . اصلا به خودمون نمیگیریم که یه کمم ما مقصریم(لامصب اعتماد به نفس در حد چی) 

بعد هم زیر لب طوری که بشنوه گفتم چقدم پیتزاشون بد مزه بود.  

 

ب.ن۱:هر چی سس بود رو پیتزاها خالی کردیمو کلی میزشونو کثیف کردیم.  

پ.ن۲:خیلی خیلی خوش گذشت.

نظرات 14 + ارسال نظر

عجب رستوران باهالی... هیچی ندارن بعد میگن همچی داریم!!!

اعتماد به نفس در حد المپیک!!!
کاش منم ثل شماها بودم!!!

واقعا
نه بابا چیه اینهمه اعتماد به نفسمون بالاس.دقیقه به دقیقه هم که سوتی می دیم.

حتماْ می خواسته هر طور شده یه چند تومنی کاسب بشه

حتما
اما بچه پررو که از رو نمی ره

سلام
سلام
سلام
مرسی.شما لطف دارین.امیدوارم دیگه چشمای دوستان موقع خواندن مطالب با این قالب جدید اذیت نشه.
ممنونم از حضورتون.
دلتون شاد
لبتون خندان
همیشه جاودان
دوستیتون بی زوال باشه.
برای هردوتون دوستیه بی پایان رو از خدا میخوام.
ارام.بلبخندین.

سلام سلام صدتا سلام
خواهش میکنم.انشاالله
خواهش میکنم
ممنون از لطفت

مسافر کویر 30 مهر 1389 ساعت 11:25

سلام
منو با این چیزا خام نکن من رمز میخوام
داری بحثو عوض میکنی آره؟؟؟
خوب به مت بگو من چه پسر خوبی اینا سهتم خودش کلید رو میده
ببخش من نیمتونم خیلی نظر بدم گفتم یه نظر اجمل و اکمل بدم
آخه کم کم دارم باز میرم دانشگاه
خو میگما شما که گشنه نیستین نرین رستوران به عشق سالاد میریم اینجوری مچتونو میگیرن
بابا ما ساعت یازه ناهار که هیچ شام هم میتونیم بخوریم
اگر بخور خواستین رفتین رستوران منو هم خبر کنین
راستی منو که میشناسین دیگه فقط آخر هفته ها هستم ببخشید دیگه برا همه آپا وقتی اومدم نظر میذارم
خو برم دیگه
روز خوش
بای

سلام چطوری؟

نه بابا
باشه.مـــت این مسافر کویر خیلی پسر خوبیه رمزو بهش می دی؟
من لطفمو کردمو گفتم
آخیییییییی امیدوارم که تو هم زودتر از شر این دانشگاه راحت شی.ممنون از این که لطف می کنی و برام کامنت میذاری.

بابا ایول دارید
باشه حتما
خواهش می کنم
مرسی هفته ی شما هم خوش
بابای

MAT 30 مهر 1389 ساعت 14:31

وای اون روز که خیلی باحال بود عطر رو هم مینوشتی جو گرفته بود میخاستم عطر بخرم با اسانس کاغذ

راست میگی یادم نبود اما فردا به صورت ب.ن اضافه می کنم

سلام
سلام
سلام
خوش گذشت؟
به من که خیلی
لطف کردی اومدی

سلام
سلام
سلام
خیییییییلییییییییییی عالی یود.
خواهش میکنم گلم

مسافر 3 آبان 1389 ساعت 02:58 http://doncorleone.blogsky.com

سلام
تجربه این موضوع رو دارم ، البته تو یه کشور دیگه، ولی اون ها تا نشستیم اول منو رو جلومون گذاشتن تا اتفاق پیتزا زورکی برای ما نیفته
یه جورائی باید مخاطب خاص داشته باشه این پستت
شاد پیروز باشی
ممنون که سر زدی

سلام
خوب حالا خداروشکر
نه هیچ مخاطب خاصی نداره چطور مگه؟
ممنون
خواهش می کنم

سلام
سلام
سلام
انشا الله همیشه ارام و بی دغدغه روزهاتون بگذرن.
فعلا.

سلام
سلام
سلام
ممنون .امیدوارم روزهای شما هم پر از آرامش و شادی باشه
بای

مسافر کویر 4 آبان 1389 ساعت 22:12

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی؟
چرا اومدم
اما
خوابم میاد
منتظر رمز و آپ هستم
رمز ندی به قول علی صادقی خودمو از ارث محروم میکنما
بای

چرا گریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلاااااااااااااااااااام.
مرسی تو خوبی؟
خوش اومدی
دلت بسووووووووزه من همش خوابم


بای

مسافر کویر 7 آبان 1389 ساعت 11:21

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام و صد سلااااااااااااااااااااااااااااااام
خو دوسم ندارین بگو نیام وبلاگتآخه من چه هیزم تری به تو فروختم که تو رمزو بهم نیمدی
میگما سایه ات سنگین شده دیگه نمیای طرف ما

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام و هزارتا سلااااااااااااااااااام

چرااااااااااااااا؟
من که خیلی میام اونورا

مهرداد 7 آبان 1389 ساعت 12:41 http://manam-minevisam.blogsky.com

شهر مت!!!!!
http://mat-city.blogsky.com


وب مت خودمونه؟؟؟؟

نهههههههه
اما خیلی جالب بود مرسی

مسافر 9 آبان 1389 ساعت 12:44 http://doncorleone.blogsky.com

منتظر پست جدیدت هستم

اتفاقا تو فکرش هستم
ممنون

مسافر کویر 13 آبان 1389 ساعت 14:33

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی؟
کجایی؟
راستی یادم بود گفته بودین که قراره برین زیادرت سوریه
اگر میشه خواهش میکنم دعا کنید خیلی زیاد
برا این مت که دلش به رحم بیاد و رمزو بهم بده
راستی آپ کردم
اگر این ایتزا خوری تموم شد یه آپ جدید بزار بابا فسیل شدا

سلاااااااااااااام چطوری؟؟
مرسی تو خوبی؟
یه چند روزی رفته بودم شمال
آره قرار بود اما به خاطر تاریخش نمی ریم

الان میخام پست جدید بذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد