PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

عید سادات مبارک

هان!

ای مردمان! علی را برتر بدانید، که او برترین انسان از زن و مرد بعد از من

است... هرکه با او بستیزد و بر ولایتش گردن ننهد نفرین و خشم من بر او

باد. (خطبه ی غدیریه) 

 

عید سادات بر همگان مبارک

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام
من هم این عید بزرگ رو تبریک عرض می کنم

ممنون برشما هم مبارک

به همه دوستان اینترنتی تبریک گفتم... ولی تبریک شما خاصه سید.

عیدتتتتتتتتتت مبارککککککککککککککککک

مهرداد جان مرسی عید شما هم مبارک

مسافر کویر 3 آذر 1389 ساعت 22:47

سلام
عیدتون مبااااااارررررررک
اینترنت قطع بود نشد زود تر بیام برا عرض تبریک
شما از سادات هستین منم عیدی میخوام
چیز مادی نمیخوام
یه نصیحت هم کنین که سرلوحه قرار بدم کافیه برا متبرک شدن زندگی
خوشبحالتون که سید هستین
راستی سرم شلوغه فقط یادم افتاد از سادات محترم هستین گفتم حتماً خدمت برسم
بازم عید بر شما مبارک

سلام
ممنووووووووون بر شما هم مبارک
مرسی تو همیشه خیلی به من لطف داری
من خیلی کوچیکتر از اینم که بخام نصیحت کنم اما من همیشه برا ظهور آقا امام زمان خیلی دعا می کنم میخام که شما هم دعا کنید تا آقامون زودتر بیاد.

مسافر کویر 5 آذر 1389 ساعت 19:29

سلااااااااااااااااااااااام

سلااااااااااااااااااااااااااام

مسافر کویر 5 آذر 1389 ساعت 19:31

خواستم تو وبم بنویسم تو سیدی مردم بیان عیدی بگیرن
اما ترسیدم دحوام(دعوام)کنی چیزی ننوشتم


نه بابا چرا دحوافقط یه چندتایی کتک می خوردی
شوخی بود مردم این سرزمین اونقد ماهن که عیدی قابلشونو نداره

مسافر کویر 5 آذر 1389 ساعت 19:32

ببخش امتحان دارم
باید زودی برم
بابای

خاهش می کنم . داغ دلمو تاره کردی
موفق باشی
بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد