PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

سلام بعد از یک سال

 سلااااااااااااااااااااااام به دوستای گلم .خوبید اول عذر خواهی بابت اینکه خیلی دیر (تقریبا 1 سال) آپ کردم اما تصمیم دارم از این به بعد وبلاگمو مرتب آپ کنم.

فرارسیدن ماه محرم هم به همه دوستدارای اربابمون تسلیت می گم . توی این ماه وقتی دلتون شکست من رو هم دعا کنید که به دعاتون خیلی خیلی نیاز دارم.

در مورد این مدت بگم که برای مت توشرکت کار پیدا کردمو اومد پیش من البته بعد از 5و6 ماه کار کردن تصمیم گرفت دیگه سر کار نیاد چون براش سخت بود. من همچنان تو اون شرکتم و دارم کار می کنم .خواهرم که عروسیش بود بارداره و 1 ماه دیگه کوچکولوش به دنیا میاد.نی نی مون هم دخمله.

دیگه اینکه با مت کلاس های MCITP میریم و تصمیم گرفتیم ارشد هم بخونیم  البته برای سال بعد. قصدمونم فقط دولتیه که من دوست دارم یا مهندسی شبکه و یا امنیت سیستم های اطلاعاتی بخونم . فقط خدا کنه که انگیزم تا آخر اینجوری که هست بمونه .

نظرات 2 + ارسال نظر

پس هروقت بیایم یعنی آپ میبینیم دیگه...

چرا اینقدر همه علاقه دارن برس سر کار!!؟؟
جالب هم اینه که بیشتر دخترا اینو خیلی دوست دارن... مردها که باید برن از کار کردن خوششون نمیاد


نمیدونم خدایی جز خستگی هیچی نداره

سلام
به به . بالآخره یادی از وبلاگت کردیو اومدی آپ کردی.
انشاءالله که تو کارت موفق باشی.

سلام

ممنون همین طور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد