PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

چرت و پرت گویی مت

سلام علیکم دوستان.

امروز کلاس شبکه داشتیم و شیطنت مت بدفرم گل کرده بود.

رفتیم سر کلاس و کلی شیطنت کردیم. امروز مت گفت : پت برای یکی بگم دعا می کنی؟

منم گفتم آره عزیزم بگو.

گفت: دعا کن طرف مقابلم اگه مشکل داره خدا رفعش کنه تا بیاد و ماهم از مجردی در بیایم. منم برا طرف مقابل تو دعا می کنم.

راستی امروز که سوار ماشین شدیم یاد یکی از خاطراتمون افتادم و اون اینکه یه بار تو آینه نگاه کردمو خودم رو که دیدم با تعجب گفتم اِ مت این چقد شبیه سمیه است(خواهرم) . سمیه اینجا چیکار میکنه ؟ مت در حالی که از خنده کف زمین پهن شده بود گفت این خودتی.  

پ.ن : کلا مت عشق چرت و پرت گفتنه . این حرفیم که زد فقط محض خنده بود . وگرنه خونه بابا خیلی خوش می گذره و حالا حالا ها قصد نداریم خودمونو گرفتار کنیم.

نظرات 10 + ارسال نظر

جدی فکر کردی خواهرته یا شوخی گفتی

نه جدی فکر کردم خواهرمه

منم بعضی وقت ها زیاد چرت و پرت میگم و خودم هم نمی فهمم

ای جان! خیلی باحالی هم تو هم مت

منتظر سطور سبزت در وبلاگم میمونم

برقرار و سرافراز

مرسی باحالی از خودته
حتما میام

راستی...
مدرکتونو گرفتید؟؟ مهندس شدید؟؟
مهندسین، پت و مت!

بله بالاخره مدرکرو گرفتیم‎:-)

سلام بر جناب پت

سلاااام بر جناب مسافر کویر

مسافر کویر 6 دی 1390 ساعت 18:52

خسته نباشی واقعاً خدا قوت

سلامت باشی

مسافر کویر 6 دی 1390 ساعت 18:53

چه دعاهای خوبی
منم از این دعاها دوست بدارم

ایشالا که مشکلات طرف شما هم حل شه
آمییییییییییییین

خوشا به سعادت شما همشیره گرامی که موفق به گرفتن مدرک شدید
حالا به چه دردی میخوره؟؟؟؟؟؟؟
یعنی فکر کن مثل پت و مت مهندس بشین

خدایی به هیچ دردی نمی خوره جز.... سر سفره عقد
شوخی بود چون دیگه اونجا هم به درد نمی خوره

قرار بود آپ کنی که

آخه می دونی پت که با مت نباشه خاطره براش زیاد اتفاق نمیفته

مسافر 30 دی 1390 ساعت 14:54 http://doncorleone.blogsky.com

سلام دوست من
والا گفتی آینه یاده یه جک افتادم
یه روز یه کاشونی میره جلو آینه و با اخم میگه
این خره کیه؟ اااااا این که منم

شاد باشی

سلام

ممنون همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد