PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

شهادت مظلومانه جوانترین شمع هدایت و نهمین بحر کرامت، تسلیت

امام محمد تقی علیه‌السلام: بدان که از دید خداوند پنهان نیستی پس بنگر که چگونه هستی!

یا جواد الائمه

چون بخود نگریستم جز بی حیائی و بی شرمی در برابر ارباب خودم ندیدم

امشب دعایم کن تا دیگر باگناهانم دل فرزندت مهدی را نشکنم.

از پله افتادن

روز یکشنبه بود و من و مت هم کلاس نظریه زبان ها  

داشتیم.شب قبلش به یکی از دوستام زنگیده بودم 

و قرار گذاشته بودیم که صبح زود بریم تا رفع اشکال 

کنیم . بعد از رفع اشکال ، با مت داشتیم از پله ها  

میومدیم پایین تا بریم پرینت انتخاب واحدمون و بدیم 

آموزش.سالن هم پر بود از دانشجو. سه تا پله مونده

بود که نمیدونم چی شد رو پله ها خوردم زمین 

و سه تاروباهم اومدم.داشتم از خجالت آب می شدم 

فقط بلند شدمو خودمو با خونسردی تمام تکوندمو بعدُ  

جوری که کسی قیافمو نبینه از در پشت سالن زدم  

بیرون.فقط خداخدا می کردم که از هم کلاسی های 

پسر کسی نبوده باشه. وقتی اومدیم بیرون به مت  

گفتم:مت از پسرا کسی نبود؟مت گفت:من نگران حال  

توام،نه کسی نبود. یه نفس عمیقی کشیدمو خدارو 

شکر کردم هم برای اینکه هم کلاسیام نبودن و هم  

برای اینکه اتفاقی برام نیفتاد .

شرمنده ، ببخشید

سلام  

دلیل دیر کردنم به خاطر این بود که تلفن های یه سری با اینکه پول تلفنو پرداخته بودیم قطع بود.

میلاد امام رضا (ع) مبارک

 

از عرش سلام سرمدی آوردند                               آیینه‎ی حُسن سرمدی آوردند

با آمدن رضا(ع) از باغ بهشت                                 یک دسته گل محمدی آوردند