PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

چادر شتن نو پنگوئن

از دانشگاه که اومدیم بیرون با مت تصمیم گرفتیم  

بریم پنگوئن. یه پیتزا سفارش دادیم و منتظر موندیم.  

بعد رفتیم دستامونو بشوریم که دیدیم شیر آبشون  

خیلی عجیبه با کلی فکر کردن بالاخره فهمیدیم  

چه جوری بازش کنیم . اصلا همه چیز اون جا  

عجیب بود. مایع دستشویی هم عجیب بود. چشم الکتریکی  

داشت اما باید حتما دست دیوار رو لمس می کرد تا مایع روی  

دست می ریخت وگرنه می ریخت زمین . ماهم که  

نمی دونستیم  و از طرفی تو جاهای عمومی دستامو هر  

جایی نمی  زنم. نگو منم هربار که دستمو زیر مایع می گرفتم  

مایع می ریخته پایین  چادر من. یه لحظه که پایینو نگاه کردم  

دیدم چادرم پر مایع ست با مت نگاهی به دور و بر کردیم  

و دیدیم هیچ کس جز خودمون نیست منم پایین چادرمو  

حسابی شستم... اونقدر با مت خندیدیم که دل درد  

گرفتیم. هنوزم وقتی یادم می افته کلی می خندم.  

حتی الان که دارم می نویسم هم دارم می خندم. بعد از شستن  

پایین چادرمو رو صندلی کناریم پهن کردم که خشک شه. راستی  

وقتی داشتم می شستم همه جا رو آب گرفته بود چون آبراهش  

توان خارج کردن اونهمه آب رو نداشت. خلاصه یه صحنه ی  

فجیع و خنده داری ایجاد شده بود.

نظرات 5 + ارسال نظر

به وبسایت خانواده موفق خوش امدید

مهرداد 11 بهمن 1388 ساعت 00:42 http://manam-minevisam.blogsky.com

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باور کن نمیدونم چی بنویسم!!!
فقط بدون خیلی شیطونی

خیلی کامنتت باحال بود کلی خندیدم.

ali mahrooz 11 بهمن 1388 ساعت 01:00 http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای http://www.byrapid.com

MAT 12 بهمن 1388 ساعت 21:17 http://zari-joon.blogsky.com/

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
یادش بخیر
راستی پت یادته مشهد پارسال تو سوئیته همه با هم یه شعر انقلابی خوندیم
شعره چی بود ؟هر چی فک میکنم یادم نمیاد

یادش بخیر ...آره یادمه
یار دبستانی من بامن و همراه منی...

دارا 13 بهمن 1388 ساعت 09:17 http://happyguy.blogfa.com

سلام
چطوری؟
از این اتفاق ها واسه ی من و دوستام هم افتاده
اشکال نداره دیگه همشون خاطره هست
بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد