PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

التماس ریحانه سر نظریه

دو ترم پیش که کلاس نظریه داشتیم علی با اینکه نظریه بر نداشته بود برای اینکه گروه سه تفنگدار ناقص نمونه سر کلاس میومد طوری که همه فکر می کردن علی هم نظریه داره جز من و مت و ارکیده. 

روز امتحان نظریه بود و ما رفتیم سر جلسه دو روز قبلش هم امتحان داشتم از شانس بد من امتحان خیلی سخت بود و من هم افتاده بودم پیش مراقب و بالا. (جای استاد)فقط می تونستم با مسعود و حسام تقلب کنم اما جام خیلی بد بود و نمی شد بی خیال تقلب شدم و خودم شروع به حل کردن کردم.از امتحان که اومدیم بیرون مسعود گفت : سوالارو اورده بیرون . ریحانم پیش ما بود . سوالارو که چک می کردیم ریحان می گفت سوال ۱ این می شه؟ علی هم با جدیت تمام می گفت : آره آره منم اینو زدم .ریحان دوباره سوال بعدی رو می پرسید و علی هم می گفت: آره آره درسته همینه. من و مت و حسام و مسعود زدیم زیر خنده و ریحان با تعجب نگاه کرد من گفتم: ریحان اصلا این نظریه برنداشته . ریحانم عصبانی به علی گفت پس شما چرا همیشه سر کلاسا میومدی؟علی هم گفت:میومدم مراقب شماها باشم. ریحان بی توجه به حرف علی به مسعود با التماس گفت:آقای ... من این سوالارو ببرم؟ببرم؟ علی هم گفت:ببر ببر اشکال نداره گریه نکن . ریحانم هیچی نگفت (از ریحان بعید بود) و سوالارو گرفت و رفت.بعدش کلی خندیدیم.علی کلا عشق اینو داره که سر به سر بچه ها بذاره.علی اون اوایل من رو هم بد جور سر کار گذاشته.

نظرات 12 + ارسال نظر

سلام

بابا تقلب بده زشته عیبه ایراد داره

(اما خودم چند بار کردمو کلی حال کردم)

راستی قالب نو مبارک

سلام

مرسی ممنون

مهرداد 27 مرداد 1389 ساعت 01:23 http://manam-minevisam.blogsky.com

بابا تو که زرنگی دیگه چرا تقلب میزنه به رگ؟؟؟

راستی چرا فامیلی رو نمینویسی؟؟‌بنویس بزار آقا علی یکم تو دنیای نت هم مشهور بشه دیگه!

نه بابا زرنگی کجا بود. اما اگه آدم هرچقدم زرنگ باشه تقلب مزه ی خودشو میده.اصلا به نظرم دانشجو اگه تقلب نکنه نصف دوران دانشجوییش هدر رفته
خودمم نمی دونم البته دلایلی دارم اما اگه بگم شاید کسی رو قانع نکنه.

سلام خوبی؟
اون اوایل تورو سر کار میذارشت؟
یعنی این اواخر نمیذاره؟
راستی تو چرا می آپی خبر نمیدی
من آپ کردم
راستی برا قالب هم میشه خودت هدرو عوض کنی و عکسی رو که میخوای بذاری
التماس 2A
بای

سلام مرسی
البته یه بار بیشتر سر کار نذاشته.آخه من و مسعود و حسام و ارکیده یه گروه تحقیقاتی بودیم و بعضی وقتا علی هم چون با حسام و مسعود دوست بود میومد تو گروه به خاطر همین زیاد سر به سر ما نمی ذاره.بالاخره نون و نمکی با هم خوردیم
منو دوا کدی؟باشه ازین به بعد خبر می دم
میام
بابا من اطلاعاتم در حد زیر صفرهآره میشه اما خدایی وقت اصلا ندارم اما تو فکرش هستم
ماهم التماس۲آ
بابای

محمد 28 مرداد 1389 ساعت 04:59 http://shanc.blogsky.com

من که پارسال سر کنکور به دوستم تقلب دادم و قبولم شد

یه لحظه مراقبه اومد جلو
گفتیم هیچی دیگه
تموم شد
بلند شیم بریم
دیدیم یارو چشمش چپه!
داشته میرفته اونوری!

واای چه جرئتی
خدایی شانس اوردیا

MAT 29 مرداد 1389 ساعت 19:37

پت عزیز و مهربون 1 قسمت از آز شبکه رو ننوشتی

آره کنفرانس ندا تو فکرش هستم

محمد 30 مرداد 1389 ساعت 07:24 http://shanc.blogsky.com

عمران!
امسال دیگه باشید شرشو کند!

عالیه.یکی از رشته هایی بود که من بینهایت دوسش داشتم اما خوب قسمت نبود و الانم فکر می کنم تو این موفقترم
نه بابا ما این ترم تموم می کنیم البته اگه خدا بخاد ولی اون با درس نخوندناش یه ۲ ترمی هنوز مهمون دانشگاس

مسافر کویر 3 شهریور 1389 ساعت 16:54

سلام علیکم و رحمت الله
آپم انشالله

علیکم السلام
میام انشاالله

مسافر کویر 5 شهریور 1389 ساعت 13:42

من خودم نفهمیدم چی گفتم
تو میگی قشنگ بود
کجاش قشنگ بود
مرسی که اومدی

جوابتو میام تو وبت می گم.

مهرداد 6 شهریور 1389 ساعت 01:46 http://manam-minevisam.blogsky.com

این التماس ریحانه تموم نشد هنوز!
راستی... دیگه رستوران نرفتید؟؟ اسمش چی بود؟؟ پنگوئن یا پرسپولیس؟؟
برید میزو با سوس تزئیین کنید؟

[:S007:تموم شده ولی ترم تابستون شروع شده ۱۴ آخریشه می آپم انشاالله
رفتیم ولی پت و مت بازیمون گل نکرد.اما یه خاطذه تو ذهنمه که مینویسم انشاالله.پنگوئن

مسافر کویر 6 شهریور 1389 ساعت 05:11

سلام
خوبی؟
هم خطش قشنگه هم متنش
راستی وبت هم فسیلید(فسیل شد)
آپ کن
بابای

سلام
مرسی تو خوبی؟

آره اتفاقا از میراث فرهنگی هم باهام تماس گرفتن
حالا جدی دلیلش تو جواب مهرداد هست.
چشم
بابای

مسافر کویر 6 شهریور 1389 ساعت 23:35

یعنی میخواین درس بخونین؟؟
باشا ما منتظر میشیم تا 14 شهریور
البته اگر تا اون موقع از میراس فرهنگی اقدامی نکرده باشن

آره دیگه وگرنه میفتم
ممنون
نه کوپن پ دارم میگم اقدام نمکنن (استغفرالله ایران و کوپون پ )

فرشاد 7 شهریور 1389 ساعت 11:07 http://nosh-far.blogfa.com/

منم که هر وقت همه سوال هارو هم بلد بودم,‌

بازم باید تلقب رو داشته باشم

اصلا امتحان بدون تقلب چه معنی داره ؟

راستی در مورد نظری هم که گذاشته بودی,‌

می شه اینجوری هم در موردش فکر کرد

البته هر کسی اومده بود که می گفت نمی دونم و بهش فکر نکردم

واقعا راس می گی خدایی تقلب یه مزه دیگه داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد