PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

دوشنبه هفته قبل بود و ما تربیت بدنی 2 داشتیم. ساعت 11:15 بود که با مت از کلاس اومدیم بیرون. اما اصلا دلمون نمی خواست بریم خونه. قرار بود من همراه با خانوادم یه سفر دو روزه بریم نور. زنگیدم و بهم گفتن برنامه کنسل شده و افتاده برا هفته بعد. و اینجا بود که ول گشتن من و مت تو شهر آغازید. 

به مت گفتم مت من امروز رو دور خریدم اما اصلا نذار چیزی بخرم چون هیچی نیاز ندارم. مت گفت منم همین طور. به هم قول دادیم که نذاریم دیگری خرید کنه.

بهترین ول گردی ما هم که پاساژ‍‍‍ گردیه.رفتیم پاساژ مروارید. وارد که شدیم یه عدد پت و مت دیدیم که پت در کنار یه میز درس می خوند و مت هم روی یه صندلی خوابیده بود . دوتایی زدیم ریر خنده و به مت گفتم عروسکامونم مثل واقعیته. من درس می خونم و تو می خوابی.

بالاخره تصمیم گرفتیم یه جفت پت و مت بگیریم.(واقعا ما چقد سر قول هامون می مونیم). قرار شد مت مت رو ببره خونه و منم پت رو. 

مت گفت من دلم سوپ میخاد . رفتیم پدیده و مت گفت آقا میشه ما فقط سوپ بخوریم؟؟؟(اشتباه دفعه قبل رو تکرار نکردیم). مدیر رستورانم گفت نه خانم   نمی شه. تصمیم گرفتیم بریم سه سوت سیب زمینی بخوریم. رفتیم و این بار موفق به خوردن سیب زمینی شدیم. کلی هم عکس گرفتیم اینم دوتا از    عکس ها 

 

 

                          

 

 

                            

نظرات 21 + ارسال نظر
مت بی بخار 13 آبان 1389 ساعت 23:35

چه روز خوبی بود تازه اون رفتیم چاپ استیک هم بخریم که پیدا نکردیم و کلیییییییییییییییی بهمون خوش گذشت دمت گرم پت

مهرداد 14 آبان 1389 ساعت 01:04 http://manam-minevisam.blogsky.com

عجب... ژس بلاخره عروسکتونم پیدا کردید...

راستی خوب شد قول دادی چیزی نخرید... قول نمیدادی چی میشد؟؟


پاک شدن نظرم بی خی خی.... مهم اینه که خوندی!
نظر دادم که بخونی دیگه!

بله دیگه
...واقعا
بابت نظراتت ممنون همیشه با خوندن نظراتت خوشحال می شم.

مسافر کویر 14 آبان 1389 ساعت 07:01

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

مسافر کویر 14 آبان 1389 ساعت 07:02

خوبی؟
اوهوم من خوبم

ممنون
خداروشکر

مسافر کویر 14 آبان 1389 ساعت 07:02

خوش بحالت تو عروسک پت و مت ر و خریدی اما من
میخوام پلنگ صورتی بخرم روم نمیشه

حالا چرا پلنگ صورتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

مسافر کویر 14 آبان 1389 ساعت 07:05

این نشانه ی مومن واقعیست که از یه سوراخ 2بار گزیده نیمشه
شما هم به دلیل تجربه پیتزا زوری خوب عمل کردین

بابا سخــــــــــــــــــــــــــــن

مسافر کویر 14 آبان 1389 ساعت 07:09

آخه چرااااااااااااااااااااااااااااا
چرااااااااااااااااااااااااااااااااا
چراااااااااااااااااااااااااا
چرا رمزو به من نمیدین
خو مت تو چرا اصلاً تو وبلاگ خودت نزاشتی
حالا اگر ندیدین تیتر یک خبر ها شدم
<<جوانی به دلیل نداشتن پسورد هایپ خود را از طبقه ی 28 ساختمانی واقع در ضلع جنوبی کشو خود را شکت>>
از من گفتن بود
بعد اگر وجدان درد گرفتین با من نیستا


خیــــــــــــــــــــــلی باحالی
ممنون کلی خندیدم

محمد کمیل 14 آبان 1389 ساعت 07:21 http://kumail.blogsky.com

مسافر کویر 20 آبان 1389 ساعت 16:09

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

مسافر کویر 20 آبان 1389 ساعت 16:10

خوبی؟
چه خبرا؟
خودمونیما هی سرم شیره میمالی رمزو نمیدی

مرسی
سلامتیا

مسافر کویر 20 آبان 1389 ساعت 16:12

در این لحظه یعنی تو کجا میتونی باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هرجایی خودتو برسون بازی پرسپولیس نزدیکه

در خانه ی برادر
باختیم ناراحت شدم

مسافر کویر 20 آبان 1389 ساعت 16:15

راستی پارسال یه قولی دادم تو وبما
امسال عملی شده

ااااااااااااااااااا چه عجــــــــــــــــــــــب اومدم

مامان رهام 24 آبان 1389 ساعت 09:17

خوب کاری کردین عروسک ها رو خریدین واقعا نازن

مهرداد 25 آبان 1389 ساعت 18:13 http://manam-minevisam.blogsky.com

عیدت مبارک

مرسی بر تو هم مبارک

مسافر کویر 28 آبان 1389 ساعت 10:12

سلاااااااااااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااام

مسافر کویر 28 آبان 1389 ساعت 10:14

خوبی؟

مرسی تو خوبی با معرفت

مسافر کویر 28 آبان 1389 ساعت 10:15

ایم پت و مت از بس اینجا نشستن زانو هاشون خراب شد نمیخوای آپ کنی؟

اگه این درسا بذارن چرا

مسافر کویر 28 آبان 1389 ساعت 10:15

یادت باشه رمز هم ندادی

مسافر کویر 28 آبان 1389 ساعت 10:16

بابای

بابای

leyli 28 آبان 1389 ساعت 23:57

salam pat joonam,to khoobi azizam??ey baba zendegi b ma sakht gerefte!bikhiyal.apeto khoondam rasti.kheyli bahal bood,hameye oonayi k aghab moonde boodamam khoondam.b mat salam bresoon.

سلام عزیزم
آره زندگی من تقریبا باحالهباحالم نباشه خودم باحالش می کنم

صاحب 1 آذر 1389 ساعت 10:18 http://www.delkadeee.blogfa.com

سلام من اومدم چرا اب نکردین ۱۷ روزه اب نیستی چرا دارم نگران میشم یه خبری از خودتون به من بدین منتظر ما

خوش اومدین
به خدا درسام خبلی خیلی زیاده
ممنون از لطفت حتما بهت سر می زنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد