PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممم  

دلم براتون یه ذره شده.همه خوبیییییییید؟ 

تو این مدت من خیییییییییییلییییییییییییییییییی سرم شلوغ بود . خلاصه بگم:سر کار میرم        8-16:45 آخی بمیرم برا خودم آخه خیلی خسته میشم . تازه سر کار فقط وقت یه ناهار دارم هرچی هم اضافه کاری میمونم بازم نمیرسم به برنامه هام.اونقدم سوتی میدم که حد و اندازه نداره. 

علاوه بر کار درس هم میخوندم تو اون تایم کمی که برام باقی میموند.بین خودمون باشه فک کنم حداقل 6 واحد این ترم بیفتم. 

مت هم معرفی کردم و دعا کنید که جور شه با هم همکار شیم  

راستی موقع خدافظی از بچه های داشگاه خیلی دلم گرفت . علی هم دعا کرد و گفت : خانم پت انشاالله که همه درساتون رو بیفتید تا ترم بعد هم با هم باشیم.فک کنم دعای این علی گرفت. 

از مهرداد جون و مسافر کویر هم ممنونم که با پیاماشون یادم بودن 

خوشحالم از اینکه این دوستای خوب رو دارم  

مـــــــــــــــــــــــــــســـــــــــــــــــــــــــــــی