PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

تقلی در میان ترم

سلام

بعد از یه وقفه ی نسبتا زیاد آپ شدم

هفته ای که گذشت دو تا امتحان سخت داشتیم.نظریه و  

مهندسی نرم2. اولی رو خونده بودم و دومی رو از 6فصل 

1فصل خونده بودم نظریه رو تقریبا خوب دادم، اما سر نرم افزار 

 پسرای کلاس اومدن و گفتن: استاد نمی ذاره تقلب کنیم  

بهتره بی خیال نمره میان ترم شیم. منم با اعتماد به نفس  

خیلی بالا گفتم: نه من امتحان می دم. اوناهم فکر کردن  

من چقدر خوندم .یکی از دوستام که کامل خونده بود استرس 

 گرفت و گفت: من نمیام از من اصرار از اون انکار بالاخره  

راضیش کردم.و رفتیم ته کلاس نشستیم. 2تا از پسرا امید  

داشتن مثل نظریه بهشون برسونیم ما هم گفتیم:  

«زهی خیال باطل»(تو دلمون) اونا هم مجبور شدن ردیف اول و دوم بشینن.استاد برگه هارو داد. من فقط از 10تا تست 2تا بلد بودم 

(واقعا خسته نباشم)اما به کمک دوست خرخونم همه رو جواب 

 دادم اما تشریحی ها، سوال اول و بلد بودم ولی 2تای دیگرو نه. 

 به دوستم برگه دادم و گفتم جوابو برام بنویس اونم که بچه مثببببببببت 

 با استرس تمام گفت:نه PAT من نمیتونم. با اصرار بالاخره 

 راضی شد .چهرش خیلی خنده دار بود بعد که برگرو  

ازش گرفتم کلمات عجیب و غریبی رو می دیدم. از استرس 

 اصلا معلوم نبود چی نوشته بود .اما من که هیچ وقت کم  

نمیارم بالاخره متوجه شدم و اصلاح کردم و دادم به MAT تا  

اونم بنویسه .آخر کلاسم با اینکه سوال آخر و نجوابیدم ولی  

با لبخندی حاکی از پیروزی حرص پسرارو دراوردم و برگمو نو 

دادیم و از کلاس اومدیم بیرون.

نظرات 9 + ارسال نظر

سلام
چرا آخه این پسرای بیچاره رو اذیت میکنی؟
دانشگاه یعنی مصیبت
امیدوارم با موفقیت این مصیبت بزرگ رو پشت سر بزاریو خبر گرفتم مهندسیتو اینجا بنویسی.
موفق باشی

واقعا مصیبته
انشاءالله که زودتر تموم شه .
بلا نسبت تو و بعضی ها این پسرا حقشونه.

yashar 5 آذر 1388 ساعت 21:23 http://bit.ly/67w8Iq

سلام . من هر روز به وبلاگت سر میزنم . واقعا دست طلا ، به منم یه سری بزن خوشحال میشم

چشم اومدم

محمد 6 آذر 1388 ساعت 05:37 http://kumail.blogsky.com

نمی دونم که چرا پسرا همش ضایع میشند یا کم می آرند؟
امیدوارم که درس هاتونو سخت نگیرید و در همه با توکل به خدا موفق بشید.
با تبادل لینک موافقید؟

مرسی
بله

س-ف 6 آذر 1388 ساعت 11:48 http://swan.blogsky.com

سلام عزیزم
تم زیبا و نازی داری...
با تقلب خیلی موافق نیستم.ان شا الله بقیه امتحاناتم خوب بدی.
یا علی

مرسی چشات ناز می بینه
معلومه بچه زرنگی

سلام
پیشاپیش عیدت مبارک

حسین 7 آذر 1388 ساعت 00:03

بابا دمت به ما هم سری بزن...

حسین 7 آذر 1388 ساعت 00:06 http://www.rooye-khat.blogsky.com

بابا دمت خیلی باحال بود به ما هم سری بزن...

فریده 8 آذر 1388 ساعت 10:54 http://bandarlengeh.blogsky.com

سلام عزیزم
معلومه که مثل خودمی... منم معمولا درس نمی خونم و همینجوری میرم سر کلاس و با تقلب امتحان میدم و معمولا نمره هام خوب میشه و حرص بچه های کلاس در میاد . چون اونا نمی تونن درست تقلب کنن و ما هم که حرفه ای

مت 10 آذر 1388 ساعت 14:15

سلام
نوشتی دوست خرخونم؟اگه بهش نگفتم [ایکون چشمک]
اصلا آدرس وبلاگتو میدم خودش بیاد بخونه ولی خداییش خیلی کیف داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد