PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

کمک به گدا

 

ترم پنجم بود . از کلاس اومدیم بیرون و رفتیم میدان  

مخابرات. تا مدرس راهی نبود اما با مت تصمیم گرفتیم

سوار تاکسی شیم یه گدایی اون ورا بود که کمک  

می خاست من کیفمو گشتم ولی پول خورد پیدا نکردم  

سوار ماشین که شدیم،کیفمو باز کردم دیدم که یه  

دویستی داشتم و به مت گفتم کاش این رو میدادم  

مت به شوخی گفت: " 200 توممممممن؟ ۲۵تومن بده "  

تو همین هنگام نزدیک بود با یه سواری تصادف کنیم. 

راننده زد رو ترمز و همه پرت شدیم جلو. تو اون لحظه  

مت بلند بلند می گفت:"یا حضرت عباستصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

همون 200تومن همون 200 تومن". هر کی تو تاکسی  

 بود زد زیر خنده. تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدراننده که ازخنده داشت می ترکید   

از طرفی  بنده خدا  روش نمی شد بلند بخنده تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

منم که دیگهتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد 23 فروردین 1389 ساعت 23:14 http://kumail.blogsky.com

عجب

بله عجب

مهرداد 24 فروردین 1389 ساعت 07:53 http://manam-minevisam.blogsky.com

بابا این مت دیگه کیه...
راستشو بخوای به وبش یه سری زدم ولی نمیدونم چرا ولی احساس کردم زیاد حال و حوصله نداره! زیاد وبش انرژی زا نبود.باور کن اینجا خیلی جوش بهتره!!!
این تعریفایی که ازش میکنی با اون حال و هوا جور نیستا...

مت از من خیلی شوخ تره اما به قول خودش نوشتنش ضعیفه که من مخالف اینم .ب خاطر همین هم زیاد نمیاپه.
البته فکر کنم تو پستای خنده دارشو نخوندی
به این وبم یه سر بزن البته محصول مشترک من و مته اما نوشته ی مت.
taghaliob.blogfa.com

دارا 24 فروردین 1389 ساعت 16:57 http://happyguy.blogfa.com

سلام javascript:void(0);
چطور مطوری ؟ موتوری؟javascript:void(0);
خیلی .........................javascript:void(0);
خیلی .........................javascript:void(0);
خیلی باحال بودjavascript:void(0);
وای مردم از خندهjavascript:void(0);
معلومه مت از اون ترسو هاستjavascript:void(0);
به قول مرداد :
بای تا های

سلام
خوبم تو چطور مطوری؟
خیلی هم ترسوه (خدا کنه اینو نخونه وگرنههههههههههه)

سلام
جالب بود
عجب 200 تمونی پر خیرو برکتی بوده

راستی آپیدم خوشحال میشم بیای

سلام
اومدم

دارا 26 فروردین 1389 ساعت 16:31 http://happyguy.blogfa.com

سلام
چطور مطوری؟ موتوری؟
با خاطرات من 3
آپ کردم
راستی اگه مت ناراحت میشه(javascript:void(0);) یه ویرایش کوچوله تو نظره بدهjavascript:void(0);
منتظر حضور گرمتان هستم
بای تا های

سلام
مرسی تو چطور مطوری؟
نه بابا اونو برای شوخی نوشتم خوشبختانه مثل خودمه جنبش بالاس ناراحت نمیشه.
اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد