PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

سلام و احوال پرسی با عابر

 

ترم پیش(ترم هفتم)با مت داشتیم پیاده می رفتیمتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

دانشگاه که مت گفت:"پت فکر کن با اینایی که دارن   

رد می شن سلام و احوال پرسی گرمی کنی و ...  

فکر کن یارو هنگ می کنه...خیلی خنده داره.

منم فورا از این حرف مت یه بل گرفتم و گفتم:" اگه تونستی  

با یکی از این عابرا سلام علیک گرم کنی و بعد بگی  

ببخشید اشتباه گرفتم؟".مت هم قبول کرد. اولین دختری که  

اومد مت روش نشد .منم زدم زیر خنده .

مت گفت:" اگه میتونی خودت این کارو کن. این بار من  

قبول کردم.یه خانمی با بچش داشت راه می رفت که  

یه دفعه ایستاد و شروع به بستن بند کفش بچش کرد. 

من رفتم جلو و گفتم: سلااااااام چطورییییی؟خوبییییی؟  

زنه سرشو بالا گرفت و با تعجب هر چه تمام تر به من نگاه  

کرد .من که دیدم از مخ زنه داره دود  بالا میاد زود گفتم:  

ای وااای ببخشید شرمنده اشتباه گرفتم .زنه هم لبخند  

زد و بی خبر از همه جا گفت:نه خانم خاهش می کنم  

پیش میاد .یه کم که گذشتیم ، زدیم زیر خنده.تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

هر کی رد می شد با تعجب به ما نگاه می کرد  

ولی ما همچنان می خندیدیم.تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

راستی الان که دارم این پستو می نویسم دستمو باند  

بستم آخه امروز انگشتمو بریدم جالب این که میام شیفت  

و با یکی از کاراکترا بگیرم خیلی خنده دار و سخت میشه.

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد 26 فروردین 1389 ساعت 20:55 http://shanc.blogsky.com

سلام
خاطرات دانشجوییتو نوشتی الان!؟؟!؟!

سلام
آره
چه جالب آن تایم اومدی

سلام
خوبی؟
بیچاره زنه
خوب آدمارو سر کار میزاریدا
نمیدونم تاحالا چند تا خودتو سر کار گذاشتن
خاطره جالبی بود
با این حساب ترم آخری
آره درسته؟
فعلاً بای

سلام
مرسی
نه خدا رو شکر سر کار نرفتیم
یه ترم دیگه هم دارم .البته اگه این ترم درسی رو نیفتم که فک کنم با این وضع خوندنم بیفتم.

محمد 26 فروردین 1389 ساعت 22:21 http://kumail.blogsky.com

خدایی حال میده دیگران رو سر کار بزاریم؟ نه؟

خییییییییییییییلییییییییییی

مت هستم 26 فروردین 1389 ساعت 22:54 http://zari-joon.blogsky.com

یادته یه دفه باغبونه دانشگاه داشت گلها رو آب میداد رفتیم شیر آب و بستیم قیافه آقاهه خیلی دیدنی بود

آخهههههههههههه یادش بخیر خدایی چقد ما شیطنت کردیم.
مت دلم گرفت فک کن بعد از چند سال اینارو بخونبم فقط حسرت روزای قشنگ از دست رفته برامون می مونه.گرییییییییممممممممم گرفت
به قول خودمون آها...

[ بدون نام ] 26 فروردین 1389 ساعت 23:05

نه بابا کلا ما هر جا که باشیم شادی میافرینیم کلا در آفرینش شادی هنر خاصی داریم

واقعا

[ بدون نام ] 26 فروردین 1389 ساعت 23:06

http://daily.30n.ir/photo/wtp05eixv2bzgxe7rzdj.jpg


اینو ببین خدایی چه میکنه صدا و سیمای ما

بچه مگه تو عرق ملی نداری؟؟؟؟؟؟؟

سلام
چرا خودم بودم درست حدس زدی

سلام
اولین بار که کامنتتو خوندم خیلی خوشحال شدم چرا که مطلبم تونسته بود رو کسی تاثیر بذاره .علت خوشحالیمم مربوط به همون قطعه بهشت میشه که بمونه برا خودم.
به هر حال خوشحالم که به وبم سر می زنی.

محمد 27 فروردین 1389 ساعت 18:53 http://shanc.blogsky.com

پرستاری میخونی احتمالا؟!؟!
چه لینک باحالی بود بالایییی!!!!
عجب !!!
فیلمای تلویزیون که دیدن نداره!
کی رو شما اسم گذاشته پت و مت؟!؟!؟؟!

نه پروفایلم موجوده من آی تی میخونم
دو تا از فیلما رو میبینم و خیلی هم دوستشون دارم.
خودمون چون کارامون شبیه پت و مته

مهرداد 27 فروردین 1389 ساعت 19:56

انگشتت چطوره؟ خوب شد؟
احتمالا خدا خواست چوب شیطونیاتو بزنه ها!
راستی، انگاری این واژه "بای تا های" من خیلی مورد استقبال قرار گرفته!
-
مراقب خودت باش و *بای تا های*

مرسی مهرداد جان .آره خوب شده
اااااااااااااااااااااا نداشتیما(خنده)
آره خیلی بامزه و قشنگه
مرسی.چشم و بای تا های

تابا 29 فروردین 1389 ساعت 09:27 http://tabakhanomi.blogsky.com

سلام
من اومدم خونتون... می بینم که از خودمونی...
به هر حال هر چی می تونی شیطونی کن بخصوص تا وقتی دانشجو هستی...
مرسی اومدی خونه من ... باز هم بیا

سلام
چشم حتما . ما از شیطونی که کم نمیاریم.
خاهش می کنم ...حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد