PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

مزون عروس

 مت هستم 

سلام بچه ها خوبین؟ 

همونطور که میدونین (با توجه به پست قبل)نزدیک عروسی خاهر پته  

و از اونجایی که ما در هر زمینه ایی باید یه خاطره داشته باشیم تصمیم  

گرفتم یه خاطره در این باره  براتون بگم روزی که خاهر پت (عروس)میخاست 

 بره لباس انتخاب کنه من و پت هم رفته بودیم خانمه لباسارو میاورد و من و پت 

 مدام نظر میدادیم که نه این خوب نیست یا این تاپ اصلا به این دامن نمیخوره 

 یا یکیمون از لباس خوشش میومد اون یکی خوشش نمیومد خلاصه کچل 

 کردیم فروشنده رو. آخر سر از یه دامن هممون خوشمون اومد اون دامن رو  

انتخاب کردیم بعد از تو ژورنال +تاپهایی که خودشون داشتن، 6 تا تاپ رو  

تو یکی خلاصه کردیم جالب اینجا بود که من که خیلییی بی ربط (دوست خاهر 

 عروس)بودم خیلی هم نظر میدادم و از اونجایی که خیلی جو گیر شده 

 بودم(خدا ایشاله هیچکس رو جو گیر نکنه)گاهی اوقات که نظرمو میگفتم  

فروشنده یه مدل نیگا میکرد که ینی نظرت در حد ژیان بود ولی گاهی اوقات 

 هم خیلی استقبال میشد(نگید بی سلیقه اس)خلاصه لباسو انتخاب  

کردیم(بعد از شونصد ساعت)بعد من داشتم یواشکی و به طور سری به پت 

 میگفتم بیا یه عکس  از لباس بنداز توی خونه هم نشون بده ببین مامان اینا 

 چی میگن(البته اینو به خاطر این گفتم که فروشنده دفه قبل بهمون اجازه اینکارو 

 داده بود) در همین حین فروشنده پرسید لباسو پوشید بعد من همونطوری 

 یواشکی با تن صدای پایین  و باز به طور سری گفتم نه ینی خوشگل لو 

 دادم که داشتیم  سری حرف میزدیم حالا دوباره فروشنده به عروس زنگ زده  

گفته یه سری لباس جدید اوردم ولیییی سر جدت اون دو تا رو با خودت نیار

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام دوست خوبم....
ثمین وپرهام یک وبلاگ گروهی راه انداختند.....
البته تازه کار نیستیم.....5ساله داریم وبلاگ مینویسیم ولی تازه یه وبلاگ گروهی راه انداختیم.....
یه وبلاگ عالی و پر محتوا درست کردند....
حالا دنبال دوستای خوب می گردند....
اگر دوست داری یکی از یارای ما بشی مارو لینک کن و به ما هم خبر بده تا لینکت کنیم....
مرسی عزیزم...
منتظرت هستیم.....
..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•

سلام
لینکتون کردم

PAT 12 تیر 1389 ساعت 19:44 http://khaterat-9.blogsky.com

مت جونم مرسی که آپ کردی
راستی حیف که برنامم جور نیست وگرنه دوباره می رفتم و کلی هم نظر می دادم.

محمد 12 تیر 1389 ساعت 20:16 http://kumail.blogsky.com

عروسی هم عجب دردسر های داره ها...

عروسی خواهر من هم حدود یک ماه دیگه .

و از همین الآن داریم برای عروسی آماده میشیم

آره والا
مبارررررررک باشه امیدوارم خوشبخت بشه

سلام خسته نباشین
حسابی سرتون شلوغه ها
راستی من نفهمیت مت برام نظر داد یا پت ؟؟؟؟

شاد شاد شاد باشین
عروسی هم مبارک باشه انشالله تا باشه شادی و خوشی باشه
عروس و داماد به پای هم پیر شن

بای بای

سلام مرسی
نوشته بودم که پت
مرسی

شما دوتا دیگه کی هستید؟
همون پت و مت اسم دقیقیه!

با خوندن این کامنتت فقط خندم گرفت

محمد 13 تیر 1389 ساعت 03:39 http://shanc.blogsky.com

برای منم پیش اومده نظر میدادم یدفه فروشنده هه یجوری نگاه میکرد!

همون در حد ژیان و این حرفا!
مبارکه بابا
عکس یه لباس عروس خشکل مینداختی میگفتی این بود مثلا دیگه!

بجای منم قر بدی تو عروسی فقط خواهشا!

مرسی انشاالله عروسی شما
اینم فکریه حتما به مت میگم
[خنده] باشه حتما

سلام....
مرسی که سر زدی....
ما هم شمارو با اسم وبلاگت لینک کردیم

خاهش می کنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد