PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

نیمه شعبان

 

ای منتظران گنج نهان می آید 

آرامش جان عاشقان می آید 

بر بام سحر طلایه داران ظهور  

گفتند که صاحب الزمان می آید 

 

میلاد آقا امام زمان بر همگان مبارک

آیت الله خراسانی فرمودند: 

اعمال زیر را در شب نیمه شعبان انجام دهید 

و دیگران را هم آگاه کنید که در صورت عدم اهتمام در 

آگاه کردن دیگران روز قیامت برای شما یوم الحسرت  

خواهد بود . 

1.قرائت سوره یس و هدیه آن به امام عصر 

2.زیارت آل یس 

3.دعای فرج که امشب راس ساعت 11 همه با هم میخونیم انشالله

نظرات 6 + ارسال نظر
hossein 4 مرداد 1389 ساعت 17:37 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "عکس" لینک کنین

سلام
مرسی
حتما
باشه حتما

سلام
خوشحالم بالا خره آپ کردین
منم این عید بزرگ رو به شما تبریک میگم انشالله سال دیگه این عید بزرگ رو در حضور حضرتش جشن بگیریم
انشالله
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

سلام
آپ مت جونم بود من اون موقع مشهد بودم
انشاالله

محمد 4 مرداد 1389 ساعت 19:34 http://kumail.blogsky.com

سلام
این روز بزرگ رو به همه و به خصوص به شما تبریک عرض می کنم

شاد باشید

سلام
ممنون

مهرداد 6 مرداد 1389 ساعت 01:27 http://manam-minevisam.blogsky.com

تبریک میگم ولادت رو....
ایشاا... شاد باشی
مهلتش گذشت که.... دیر اومدم مثل اینکه!
ولی دعای فرج رو همیشه میخونم!

سلام
مرسی و ممنون که بهم سر زدی

[ بدون نام ] 7 مرداد 1389 ساعت 16:41

به روزم با روز کنکورم!

اومدم

مثل اینکه شما واقعا به ظهور منجی ایمان دارید. خوب جای خوشحالیه. دوست دارم بیاین و مطلبی که در مورد منجی توی وبم گذاشته بودم بخونین و منو راهنمایی کنین.
شاد و برقرار باشی

بله من ایمان کامل دارم ومی تونم کمکتون کنم اماممکنه معلومات کافی نداشته باشم این آدرسیکی از اساتید بزرگ مهدویته باهاشون حتما تماس بگیرید چون شک بزرگی دارید که براتون خطرناکه خواهشا کوتاهی نکنید و تماس بگیرید.
hazer110@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد