PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

کلاس آز شبکه(۱)

سلام. بعد از یه وقفه ی طولانی با یه خاطره اومدم . این  

خاطره مربوط به آز شبکه (ترمی که گذشت)است.   

پنج شنبه ها ما از 8صبح تا4 بعدازظهر آز شبکه داشتیم.  

همه ، بچه ها ی ورودی خودمون بودیم (بعد از مدت ها تو یه  

کلاس فقط رشته و ورودی خودمون بودیم).

سر این کلاس من و مت خیلی شلوغ می کردیم. و چون  

این اواخر بچه ها با هم خیلی جور شدند، اتفاقای جالبی  

برامون میفته. منم یه چند تاشو می نویسم:

یکی از جلسه ها من و مت و سمیرا پشت یه سیستم  

بودیم و حسابی شیطنت می کردیم. استاد بهمون تذکر داد  

اما انگار نه انگار . بعد مجبور شد جامونو عوض کنه . مت به  

من گفت:« ای وای فک کنم ما رو جدا کنه » اما استاد به من  

و مت که خیلی شلوغ می کردیم چیزی نگفت و سمیرا  

رو برد جلو .بنده خدا وقتی دید ما آروم نمی شیم اومد ته  

کلاس و پیش صندلی ما نشست .یه کم خجالت کشیدیم  

و مثلا آروم شدیم.(کلا من و مت که با هم باشیم آرامش  

وجود نداره). 

تو یکی از جلسه ها من ومت پشت یه سیستم بودیم . 

سیستم سمت راستمون علی و مهدی بودند(مهدی  

فوق العاده شر و شوره)،سیستم سمت راستمم مسعود بود .  

استاد گفت:«ببینید سیستم ها هم دیگرو پینگ می کنن؟» 

ما سه گروه که موفق نشدیم اما گروه ریحانه می تونست 

ما رو پینگ کنه. مهدی اومد و گفت:«مال خانم...درست شده ؟» 

مت گفت:«آره ».بعد مهدی به مت گفت:« کابلشونو بکش 

تا از شبکه خارج شن اینجوری خیلی خوش بحالشونه».مت  

هم کابل رو کشید. بعد ما به ریحانه گفتیم:« ریحان ببین ما  

رو دوباره پینگ می کنه؟»ریحانم با تعجب گفت:« نه . الان  

داشت پینگ می کردا.»من و بچه ها مرده بودیم از خنده. 

 

آخرای ساعت اول استاد گفت:« نت میتینگ و باز کنید.»  

ما باز کردیم و رفتیم بیرون .اومدیم دیدیم مهدی پشت سیستم  

ماست و داره با علی مثلا میچته.اسم گروه ها رو گذاشته بود: 

hh,kh  مت هم می خوند هه هه و که هه . استاد اومد و گفت: 

«علی به گروه کناریتون پی آم بدید.» علی زد سلام استاد و  

مت هم نوشت سلام mohndes . مهدی مانیتور رو نگاه کردو  

گفت:«مُه ...مُه ...مُهْنْ... مُهْنْدِس...خانم مت اینو چه جوری  

تلفظ می کنن؟»من و مت که مرده بودیم از خنده .  

بالاخره مت خودشو کنترل کردو گفت:« خوب چیه آقای ...  

یه e جا افتاده .»علی هم گفت:« آخه چون خانم مت تایپیست 

 ماهریه و تند تایپ می کنه بالاخره اشتباه پیش میاد و یه  

حرف جا میفته».مت هم  فقط گفت :«نخیرم» (با خنده).

نظرات 8 + ارسال نظر
MAT 12 مرداد 1389 ساعت 01:20

سلام پت
چطوری؟
یادت باشه خاطره ی مربوط به آقای قپی رو هم بنویسی اون خاطره هم جالب بود

سلام مت
خوبم تو خوبی؟
حتما

مهرداد 12 مرداد 1389 ساعت 01:47 http://manam-minevisam.blogsky.com

این دانشگاه تموم شه... کل استادا و مسئولین احتمالا یه نفس خیلی راحت از دست شما میکشن! مخصوصا این معلم شبکه تون

خدایییییییی راس میگی

محمد 12 مرداد 1389 ساعت 11:05 http://kumail.blogsky.com

خشته نمیشید اینقدر شیطونی می کنید؟

ما ساکت باشیم خسته می شیم

دارا 12 مرداد 1389 ساعت 15:32 http://happyguy.blogfa.com

سلام
چطوری مطوری موتوری؟
دوباره برگشتم به دنیای وبلاگ
بیا که آپم
بای تا های

سلام
مرسی
اومدم

سلام دوست من
ببخشید که خودم زود تر سر نزدم شرمنده این وظیفه منه که سر بزنم
اما خودمونیما
چه درسی میخونین شماها
خسته نباشین
راستی خواستم بپرسم میتونم لینکتون کنم؟
بخدا اینو نمیگم که شما هم این کارو کنین فقط خواستم اجازه بگیرم همین
به امید روزهای بهتر از روزهای خوب

سلاااااام
خواهش می کنم دشمنت شرمنده
واقعاخودمونم داریم هنگ می کنیم با این درس خوندنمون
یله که می تونی .
من خودم قصد دارم که لینکت کنم ولی وقت نمی کنم .هنور وبلاگ تقلب هامونم لینک نکردم.
ممنون

مسافر کویر 15 مرداد 1389 ساعت 14:03

سلام
خواستم بگم
آپم
خوشحال میشم بیاین

سلاااام
اومدم

سلاااااااااااااااااااااااااام
بهتون تبریک میگم
به دستان توانمند مسافر کویر لینک شدین
راستی شد یه مطلب بذارم شما گیر ندین؟؟؟؟؟
PAT:سوم:همه ی سنت های گذشته بد نیستن مهم اینه که بدونیم کدومارو حذف کنیم
موفق باشی
این حرف شما
اما من
مسافر کویر: گاهی وقت ها باید از خاطرات قدیمی ٬ عادتهای کهنه و سنتهای گذشته رها شویم.
من اسمی از همیشه نیوردم گفتم گاهی وقتا

با سند حرفیدم کیف کردی

سلااااااام
ممنون
چه عالی

I'm sorry
باباااااااااااااااااااااااااا سند.اما خوشحال شدم از اینکه کامنتاتو دقیق می خونی

مهرداد 19 مرداد 1389 ساعت 01:38 http://manam-minevisam.blogsky.com

آز شبکه تموم نشد؟؟؟
راستی یه سوال...
غلاوه بر c++ دیگه چه زبانی اونجا یاد میگیری؟؟

نه . امروز هم یه سرس رو می ذارم
ما تو دانشگاه پاسکال رو هم یاد گرفتیم امابه خاطر پروژه ی کارشناسیمون که طراحی سایته با مت رفتیم یه آموزشگاهی و یه کمم c#.net,ASP.NET یاد گرفتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد