PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

PAT & MAT

خاطره های جالب و خنده داری که برا PAT & MAT وجود داره

رویا

مت نوشت: 

نمیدونم چرا امروز تصمیم گرفتم جدی باشم اما غافل از اینکه پت و مت یه جا باشن و خنده نباشه مگه میشه؟؟؟ 

امروز  ۲ تا اتفاق افتاد:۱-از کلاس معادلات که اومدیم بیرون پت درو بست و بدون اینکه حواسش باشه کسی پشت سرش ایستاده یه دونه کوبوند تو شیکم یارو یارو هم گفت آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ کونگفو کار بود اینو که گفت من و پت از خنده ترکیدیم  

۲- داشتیم ناهار میخوردیم تو پارک روبروی دانشگاه که یه ماشین توریست اومدن تو پارک و یه خانم و آقا اومدن سمت ما و اما مکالمات ما:  

اقا و خانم :hello

ما(خوشحال) :hi  

اقا:can you speak english 

پت:هیییییییییی بعد از کمی تفکر گفت alittle

اقا :یه چیزایی در مورد دانشگاه پرسید ما هم فقط univercity رو متوجه شدیم 

پت :study in pnu univercity   

اقا:دوباره یه چیزایی پرسید ما فقط studentمتوجه شدیم 

من:im engineering 

اقا :یه سوال پرسید کلا متوجه نشدیم چی میگه حتی یه کلمه 

من:فک کردم شاید می پرسه چه مهندسی ای؟روبه پت گفتم آی تی به انگلیسی چی میشد؟ 

دوباره یادم اومد آی تی خودش خلاصه شده از فناوری اطلاعات 

خلاصه سوال هر چی بود جواب دادم:information tecnology 

اقا و خانم:very good ,دوباره یه چیزایی گفتن و بعد هم گفتن بای 

و من و پت هم خوشحال گفتیم بای 

سوار ماشین شدیم میگم کاش بیشتر باهاشون حرف میزدیم و پت هم میگه آره باید ازشون می پرسیدیم where are you from?بعد هم میپرسیدیمdo you have any son? 

 

نکته:پت عمه شده واسه همینه من آپ کردم ببخشید اگه ادبیاتم ضعیفه و قشنگ ننوشتم 

  

نکته :نی نی شون 13 مهر به دنیا اومده و اسمشو گذاشتن محمد یه نی نی خیلیییییییییییی خوشگله 

 

یادمون بمونه :امروز که داشتیم برمیگشتیم و تو ماشین بودیم رویا رو دیدیم داشت پیاده میومد از دانشگاه و اینکه رفت سمت آندره ساعت 2:46

 

نظرات 14 + ارسال نظر

ما از این شانسا نداریم دوتا خارجی ببینی

راستی... از طرفم به پت تبریک بگو

راستی.. ادبیاتتم خوبه... سلف کانفیدنست ضعیفه ها


ممنون

صاحبص 19 مهر 1389 ساعت 15:46 http://www.delkadeee.blogfa.com

سلام دوستان عزیز چه خوبه که شما همیشه خوشحالید به وبلاگم بیاین و بازم کمکم کنین دارم از دست میرم منتظرم راستی عمع شده پت عزیز رو هم تبریک میگم

اومدم
ممنون



انگلیسی هم زبانه باحالیه ها !!!!

بله

لیلی 22 مهر 1389 ساعت 13:17 http://kavire-teshne.blogsky.com

وااااااای ا طرف منم به پت تبریک بگو.خیلیم خوشمل نوشتی مت اوه مای گاد خارجیگینی!خوشبحالتونمرسی پت که اومدی.مت توهم بیا وبمو ببین

ممنون گلم

از این محمد ناناس عکس نداری بزاری؟؟

تو فکرش هستم

مسافر کویر 23 مهر 1389 ساعت 09:33

سلااااااااااااااااااااااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام

مسافر کویر 23 مهر 1389 ساعت 09:36

خوبی؟

مرسی تو خوبی؟

مسافر کویر 23 مهر 1389 ساعت 09:36

شرمنده به خاطر تاخیر زیاد
خو دانشگاهم خو

خواهش می کنم
امان از دست دانشگاه.البته برا ما که بد نیست

مسافر کویر 23 مهر 1389 ساعت 09:39

2تا تبریک میگم

ممنون

مسافر کویر 23 مهر 1389 ساعت 09:42

اولین به خاطر عمه شدنت
دومی هم روز دختران که با تاخیر بوده ببخشید

ایشالله تو هم عمه بشی
مرسی

مسافر کویر 23 مهر 1389 ساعت 09:44

از مت هم تشکر میشوووووووووووود

راستی امروز دربی چی یمشه

ایشالله که میبریم

مسافر کویر 23 مهر 1389 ساعت 09:46

فعلاً بای

ممنون که سریدی
بابای

زیارت قبول. سلام مارم بهشون میرسوندی. راستی کدوم دانشگاه میخونی؟ ترم آخری؟

ممنون انشاالله یه روزی شما هم زیارت
کنی این اجنبی هارو(کلمه اجنبی تاثیر فیلم قهوه ی تلخه)اولیش بماند.اما دومی بله

خاطره ساختین پس!

مثل همیشه بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد